آخرین اخبار ورزشی

کشتی جهان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتاً مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و…

واکنش بازیکن رئال به دربی تهران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,میشل سالگادو

میشل سالگادو که امروز در ایران حضور یافته بود در گفتگویی با دوربین برنامه نود درباره دربی نیز صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، او در ابتدای صحبت هایش گفت: خیلی خوشحالم که برای سوم به ایران آمدم. بار اول برای مصاحبه تلویزیونی، دفعه دوم برای یک بازی و بار سوم نیز برای آکادمی رئال ومسائل مربوط به آن.

مدافع سابق رئال در رابطه با دربی تهران گفت: می دانم بازی حساسی است و با شرایط آن کاملا اگاه هستم. بازی رئال و بارسا البته کاملا متفاوت است. چون این دربی می تواند دنیا را به عنوان طرفدار بارسا و رئال تقسیم کند.

وی ادامه داد: راجع به طرفداران و تیم زیاد شنیده بودم. از من خواسته بودند برای تماشای این دربی به تهران سفر کنم و با چنین طرفدارانی مشخص است دربی بزرگی بوده است.

سالگادو در رابطه با طرفداری نیز اینطور توضیح داد: برای ما نیز اینطور است. دوست دارم رئال ببرد و بارسا ببازد. برد در دربی باعث می شود طرفداران تمام اشتباهاتت را ببخشند. وقتی با برد برگردی مثل پادشاه با تو برخورد می کنند و می توانی در رستوران غذای مجانی بخوری اما وقتی ببازی بهتر است یک هفته در خانه حبس شوی! مسلما این مساله در ایران هم اینطور است و طرفداران دو تیم چنین حسی دارند.

او در توصیه ای به طرفداران استقلال گفت: چیز سختی است که بخواهم بگویم. مسلما آنها خیلی ناراحت هستند. خوبی فوتبال این است که شانس مجدد داری و زندگی هم در جریان است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------