راه آهن متهم می‌کند / دوندگی‌ها مشکوک است، بررسی کنید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,راه آهن

راه آهنی ها در نامه خود خطاب به سازمان لیگ نوشته اند:«دستور فرمایید نسبت به دریافت نمونه های دوپینگ بازیکنان تیم ها وسواس و دقت بیشتری صورت پذیرد تا جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نماند.»

به گزارش خبرآنلاین؛با نزدیک شدن به پایان لیگ تیم هایی که از رسیدن به جام قهرمانی باز می مانند یا آنهایی که در آستانه خداحافظی با لیگ برتر قرار دارند برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری می زنند. وقتی از نتیجه گیری در مستطیل سبز ناامید شوند به راههای خارج از آن متوسل می شوند. یکی از این تیمها که در این زمینه ید طولایی دارد راه آهن تهران است. آنها این بار با نامه ای به سازمان لیگ آخرین تلاشهایشان را برای بقا انجام می دهند. این باشگاه در نامه‌ای سرگشاده به سازمان لیگ اعلام کرد به برخی نتایج و مسابقات تیم ها مشکوک است.

در این نامه آمده است :« نظر به اینکه در سه هفته پایانی لیگ برتر به سر می بریم و با عنایت به اینکه در برخی تیم ها با وجود دوندگی فراوان نشانی از خستگی دیده نمی شود و نتایج مشکوکی هم رقم می خورد لذا مستدعی است دستور فرمایید نسبت به دریافت نمونه های دوپینگ بازیکنان تیم ها وسواس و دقت بیشتری صورت پذیرد تا جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نماند. بدیهی است استفاده از مواد نیروزا نه تنها سلامت بازیکنان و ورزشکاران را به خطر می اندازد بلکه نتایج غیر واقعی و ناپاک در لیگ برتر رقم می زند که با روح ورزش منافات دارد. »

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------