پورحیدری: از سر شکم سیری فوتبال بازی کردیم و حالا حسرت می خوریم / این بلا را خودمان سر خودمان آوردیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

سرپرست تیم استقلال گفت: «الان راه چاره این است که بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی، تنها و تنها به این فکر باشیم که این سه بازی باقی مانده را ببریم.»

به گزارش اسپورت تی وی، منصور پورحیدری که این روزها بیشتر از گذشته در تمرینات تیم استقلال حضور می یابد و حتی گفته می شود که شاید در یکی دو هفته آخر خودش به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند، در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: «فعلا ابتکار عمل دست ما نیست.

 

ما باید بازی های خودمان را ببریم و در انتظار لغزش حریف باشیم. البته نباید ناراحت باشیم چون این بلا را خودمان سر خودمان آوردیم. با اختلافات بالای امتیاز پیشتازی می کردیم و ناشکر بودیم. از سر شکم سیری فوتبال بازی می کردیم و یکی بعد از دیگری امتیازات از دست می دادیم. در حالی که با چشم خود می دیدیم که حریف چطور امتیاز جمع آوری می کند، حال هم باید بنشینیم و حسرت روزهای گذشته را بخوریم.»

پورحیدری که از شرایط موجود این تیم چندان رضایت ندارد، ادامه داد: «به نظرم الان راه چاره این است که بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی، تنها و تنها به این فکر باشیم که این سه بازی باقی مانده را ببریم. اگر این سه بازی را بردیم و قسمت مان بود که قهرمان می شویم. اگر هم قسمت ما قهرمانی نبود، لااقل لیگ را با سربلندی و عزت به پایان رسانده ایم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------