ویسی و سپاهان علیه استقلال خوزستان!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ویسی

سفر عبدالله ویسی به اصفهان به منظور مذاکره با باشگاه سپاهان و هم چنین اقدام این باشگاه در مذاکره با مربی تیم استقلال خوزستان اقدام کاملا غیر حرفه ای بوده است.

به گزارش ورزش سه، اگر چه سپاهان در کورس قهرمانی نیست اما مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی می تواند تمرکز این مربی را در آستانه دو هفته مانده به پایان بازی ها برهم بزند و حتی بخت قهرمانی را از این تیم بگیرد. به خصوص که الان این خبر رسانه ای شده است. طبیعتا اکنون بخشی از انرژی و ذهن عبدالله ویسی معطوف سپاهان خواهد شد. اینکه به سپاهان برود خوب است یا بد؟ اینکه کدام بازیکنان سپاهان را از لیست خارج کند و چه بازیکنانی را به این  تیم بیاورد؟ محرم نویدکیا را برگرداند یا اینکه نه؟ کدام یک از بازیکنان استقلال خوزستان را به همراه خود به اصفهان ببرد؟ در مورد مقاوت باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر ماندن در این تیم چه کند؟ فکر کردن به این سوالات یعنی غفلت از استقلال خوزستان و این می تواند به این تیم در آستانه قهرمانی ضربه بزند!

هم از باشگاه سپاهان که ایزوهای مختلفی را در حوزه مدیریت کسب کرده و هم از عبدا... ویسی که در ابتدای مسیر مربیگری قرار دارد و در شرایطی تیمش مدعی قهرمانی شده که فصل گذشته در آستانه سقوط به لیگ یک بود، این رفتار بعید بود!

بازی ها هنوز پایان نیافته و نقل و انتقالات هنوز شروع نشده پس پرداخت به آن یک اقدام کاملا غیر حرفه ای است و این اتفاق در فوتبال حرفه ای نکوهش می شود.

استقلال خوزستان دو بازی دیگر پیش رو دارد. بازی با پدیده در مشهد و دیدار با ذوب آهن در اهواز. دو بازی ای که به نوبه خود سخت است و اگر استقلال خوزستان با همه هم و غم در این دو بازی ظاهر نشود بخت قهرمانی را از دست خواهد داد و دیدید که این هفته چگونه پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن صدرنشینی را از دست داد و اکنون قهرمان شدن دیگر به دست خودش نیست.

برای مذاکره باشگاه سپاهان با عبدالله ویسی وقت به اندازه کافی وجود داشت و همان طور که مذاکره باشگاه با بازیکن طرف قرارداد با باشگاه دیگر خلاف قوانین بوده مذاکره با مربی تیم دیگر هم خارج از عرف است. ویسی هم اکنون مربی تیم استقلال خوزستان است و دو هفته دیگر با این تیم قرارداد دارد، بنابراین نمی تواند با تیم دیگری مذاکره کند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------