مایلی‌کهن؟ باور نمی‌کنیم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

اینکه محمد مایلی‌کهن به دفتر علی کفاشیان رفته باشد و بعد از به هم زدن میز کار رئیس فدراسیون، به او بگوید؛ «اگر پولم را ندهی، پولت می‌کنم» باورکردنی نیست.

به گزارش خبرورزشی؛ ديروز دو سايت و يك خبرگزاري اين گزارش را مخابره كردند و مدعي شدند مايلي‌كهن براي دريافت طلبش، فدراسيون را روي سر خود گذاشت...

ما كه باورمان نشد. مگر مايلي‌كهن دستگاه چاپ اسكناس دارد كه بخواهد كفاشيان را تبديل به پول كند؟! اصلاً مگر مي‌شود كسي كه خودش از پولكي بودن كروش مي‌ناليد، الان حرف از پول بزند و براي طلبش - كه البته حق طبيعي‌اش است و بايد به او بپردازند- داد و هوار راه بيندازد؟ اين رفتار كه باور نمي‌كنيم از مايلي‌كهن سر زده باشد، اصلاً با گفتار او سازگار نيست.

نه، امكان ندارد... تا محمد مايلي‌كهن خودش به خبرورزشي نگويد؛ «بله، من مي‌خواستم كفاشيان را به پول تبديل كنم»، اين خبر را باور نمي‌كنيم.

محمد مايلي‌كهن امكان ندارد از خودش با ارائه چنين رفتاري، يك چهره جديد به جامعه ارائه بدهد تا مردم و منتقدان بگويند شما كه خودت منتقد خواسته‌هاي مالي كارلوس كروش بودي، چرا حالا دنبال پول هستي؟ منتظر روشنگري مايلي‌كهن هستيم تا يا گزارش‌هاي رسيده از مجادله لفظي‌اش با رئيس فدراسيون فوتبال را تكذيب كند، يا ما را از اشتباه درآورد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------