مشکلی که در بازگشت کی‌روش را آزار خواهد داد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

یکی از مهمترین مواردی که کی روش روی آن اصرار داشت استفاده از سربازها در تیم ملی و سفر برون مرزی با آنها بود اما این مشکل حل نشده و ظاهرا سرمربی تیم ملی مشکلات جدیدی در این راه خواهد داشت.

به گزارش مهر، با توجه به جوانگرایی کی‌روش در تیم ملی ایران و خارج کردن تیم ملی از دایره بسته برخی نامداران، سرمربی تیم ملی روی جوان‌ترها و در اختیار داشتن آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما به نظر می‌رسد این جوانگرایی با چالش‌هایی جدی مواجه شده است.

سازمان نظام وظیفه و سردار کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده‌اند که هنوز قانون جدیدی مصوب نشده و بازیکنان سرباز فوتبال تنها می‌توانند برای تیم‌های نظامی به میدان بروند.

به این ترتیب باید منتظر چالش جدی کی‌روش با فدراسیون فوتبال بود. او با این قانون در صورت عدم همراهی سربازها بازیکنان زیادی را از دست خواهد داد و با توجه به اینکه کی‌روش بابت این مشکل و البته نداشتن زمین تمرین و لباس تمرین و بازی‌های تدارکاتی استعفا داده بود باید منتظر مشکلات جدیدتری هم باشیم.

کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود که مشکلات خروجی سربازها باید مرتفع شود که این اظهار نظر کار او را سخت و سخت‌تر خواهد کرد. باید دید کی روش در بازگشت به ایران که قرار است دهه اخر اردیبهشت ماه باشد، با این موضوع چگونه کنار خواهد آمد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------