آفتی که دمار از روزگار پرسپولیس درآورد / چی شد پس؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

پرسپوليس بدموقعي به نفت باخت و در كورس قهرماني دچار مشكل شد.

به گزارش جام نیوز، پرسپوليس بدموقعي به نفت باخت و در كورس قهرماني دچار مشكل شد. مسلما عوامل زيادي در رقم خوردن اين ناكامي تاثير داشته است، اما اگر كمي دقيق‌تر به اتفاقات هفته منتهي به بازي با نفت نگاه كنيم، متوجه روياپردازي‌هاي عجيب و غريب مسوولان پرسپوليس مي‌شويم؛ آنچه شايد نوعي اطمينان كاذب از كسب عنوان قهرماني را به بدنه تيم تزريق كرد و باعث شد پرسپوليس غروب پنجشنبه با سيلي محكم نفت از خواب غفلت بلند شود.

برانكو كه بايد تيم را جمع مي‌كرد و جوان‌ها را به راه مي‌آورد، خودش بيشتر از همه هول شده بود؛ طوري كه بعد از پيروزي در داربي ده مصاحبه بلند انجام داد و حتي در جلد مربي قهرمان به شبكه ورزش و برنامه مهران مديري(!) هم رفت. از آن طرف هم سرمشوق پرسپوليس بي‌اعتنا به قوانين و احتمالات، پست مي‌گذاشت كه سازمان ليگ روز پنجشنبه بايد جام را به ورزشگاه آزادي بياورد، چرا كه ممكن است استقلال‌ها ببازند و قهرماني پرسپوليس مسجل شود! از همه عجيب‌تر اما داستان علي‌اكبر طاهري بود. بي‌گمان يكي از اسرار موفقيت نسبي سرپرست باشگاه پرسپوليس در اين فصل، سكوت او و دوري‌اش از ويترين رسانه‌ها بوده، اما در فضاي احساسي به وجود آمده، حتي طاهري هم اختيارش را از دست داد و با حضور در مصاحبه‌هاي مختلف حرف‌هاي عجيب و غريبي زد. او در مورد تيمي كه هنوز قهرمان كشور هم نشده بود، از روياي حضور قريب‌الوقوع در فينال جام باشگاه‌هاي جهان حرف مي‌زد؛ مسابقه‌اي كه پرسپوليس بايد دو سال ديگر با هدايت برانكو در آن شركت كند و البته قبل از رسيدن به آن، لازم است وسط راه يك قهرماني ناقابل آسيا هم به دست بياورد!
 
مسلم است كه رسانه‌اي كردن چنين مسايلي به پرسپوليس لطمه زد و باعث شد برخي از بازيكنان اين تيم را هوا بردارد. باز پرسپوليس خوش‌شانس بود كه اينجا باخت و هنوز فرصت جبران دارد، وگرنه تخيلات شگفت‌انگيز مسوولان اين باشگاه، مي‌توانست روز آخر با ناكامي برابر راه‌آهن باطل شود؛ جايي كه هيچ فرصتي هم براي جبران آن وجود نداشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------