حرفهای عجیب خسرو و بهانه ای که معلوم بود مظلومی می آورد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

پرویز مظلومی همان طور که انتظار می رفت گفت اصلا کی قول قهرمانی داده بود!

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی همان طور که انتظار می رفت بعد از تقریبا به صفر رساندن شانس قهرمانی استقلال، گفت از ابتدای فصل هم قولی برای قهرمانی نداده بود که الان برای قهرمان نشدن، بخواهد جوابگو باشد.

 

او که روزگاری از همین لیگ می گفت ما تیم صدر جدول هستیم و پرسپولیس 12 جدول را نباید در طراز استقلال قرار داد، حالا می گوید کی قرار بوده او و تیمش قهرمان شوند. مظلومی که تا آستانه اخراج رفت و برگشت حالا استدلال هایی از این دست دارد و می خواهد با همین روند تا بازی با صبا روی نیمکت آبی ها باشد و بعد مشخص شود چه اتفاقی می افتد. حالا مظلومی و دستیارانش مدام از جوانگرایی در استقلال می گویند.

 

این حرفی است که این بار خسرو حیدری هم گفته و تاکید کرده با این جوان ها نمی شود قهرمان شد. البته همین حالا پرسپولیس با جوانانش بالاتر از استقلال است و استقلال اهواز در صدر جدول خیلی جوانتر از استقلال مظلومی است. آبی ها درحالی از جوانگرایی به عنوان عامل از دست رفتن قهرمانی سخن می گویند که اتفاقا بهترین یاران این بازی های استقلال، جوان هایش بوده اند. شعبانی، نورافکن و اسماعیلی با تمام وجود برای استقلال بازی کردند و برزای و کریمی هم هر وقت بازی کردند، عالی بودند اما حالا آنها را بهانه ناکامی دانسته اند که در حقیقت بیشتر اشتباهات استقلال را بازیکنان با تجربه تیم انجام دادند. از رحمتی گرفته تا حنیف، کرار، حاج محمدی و بقیه ای که خیلی بیشتر در ناکامی های این فصل استقلال نقش داشتند .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------