افشارزاده: با یک باخت که سرمربی عوض نمی‌کنند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیچ عقل سلیمی در این شرایط و با یک باخت سرمربی را عوض نمی‌کند و مظلومی به کار شادامه خواهد داد.

به گزارش فارس، بهرام افشارزاده در خصوص اظهارنظر مقداد نجف‌نژاد مبنی بر اینکه مظلومی در دو بازی آینده سرمربی استقلال نیست و او باید تغییر کند، گفت: اصلاً این طور نیست. آقای مظلومی تا آخر سرمربی استقلال است و دلیلی ندارد با یک باخت برکنار شود.

وی افزود: با اشتباه یک بازیکن که سرمربی را برکنار نمی‌کنند هیچ عقل سلیمی این کار را انجام نمی‌دهد و مظلومی با سیستم تمرینات استقلال آشنا است و بازیکنان هم همین شرایط را دارند. دلیل نمی‌شود که در این برهه و با توجه به دو بازی حساس دست به تغییرات بزنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده بین امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در جریان مسابقه، گفت: من هیچ بحثی در این مورد ندارم، اجازه بدهید این دو بازی تمام شود و بعد در مورد مسائل صحبت می‌کنم البته من همیشه به اخلاق‌مداری پایبندم و خیلی ناراحتم که چنین اتفاقاتی رخ داد. محیط ورزش جای بی‌اخلاقی نیست و اجازه بدهید این دو بازی تمام شود آن وقت حواشی را بررسی می‌کنیم.

افشارزاده در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اظهارنظر معاون وزیر ورزش مبنی بر اینکه بعد از پایان فصل ممکن است تغییراتی در استقلال و پرسپولیس به وجود بیاید، گفت: وزارت ورزش هر تغییری بدهد ما اطاعت می‌کنیم و به آن گوش خواهیم کرد. من به خاطر پیشرفت در هر رشته‌ای سرباز ورزش خواهم بود و به دنبال خدمت هستم. چه در اینجا باشم و چه نباشم به عنوان یک سرباز فعالیت می‌کنم و در استقلال هم به صورت مطلوب خدمت کردم و به دنبال بزرگ و کوچک کردن مسائل نبودم.

وی در مورد بحث حضورش در فدراسیون ژیمناستیک گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اصلا مهلت ثبت نام این فدراسیون تمام شده است. به من گفتند می توانی به ما کمک کنی و من هم گفتم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------