صدای پای فرهاد،در حوالی نیمکت استقلال / مجیدی به دنبال گرفتن مدرکA



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مجیدی

به احتمال فراوان فرهاد مجیدی به زودی در کلاس های مربیگری درجه A در ایران حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش کاپ، از همان زمانی که فرهاد مجیدی چهارگوشه زمین را بوسید و به دوران بازیگریش خاتمه داد و سپس، از علاقه اش برای ورود به دنیای مربیگیری صحبت کرد؛ همواره از اوبه عنوان یکی از گزینه های روی میز استقلالی ها برای مربیگری یاد می شود.

آخرین بار، بعد از باخت استقلال مقابل تراکتورسازی بود که علنا، شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ از بین رفت. همین مساله باعث شد هواداران تیم آبی پوش حسابی نسبت به پرویز مظلومی موضع بگیرند و حتی مقداد نجف نژاد، رییس هیئت مدیره باشگاه هم از کنار گذاشتن آقای سرمربی خبر داد که البته با مخالفت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مواجه شد.

شایعه برکناری مظلومی و حضور فرهاد مجیدی در ایران و بازی استقلال و تراکتور، باعث شد دوباره حاشیه ها و گمانه زنی ها به اوج برسد و خیلی ها، فرهاد را گزینه اصلی جایگزینی مظلومی دانستند.

اما گویا این بار، کمی موضوع جدی تر است. مجیدی خودش هم قصد دارد وارد گود شود و در همین راستا پالس هایی را هم فرستاده است. او که از حدود دو سال قبل در کلاس های مختلف مربیگری در اسپانیا شرکت کرده است؛ دیروز به فدراسیون فوتبال رفت و ضمن معادل سازی مدرک مربیگری اسپانیایش با مدرک درجه C مربیگری، درباره معادل سازی مدرک مربیگریش در انگلیس با مسئولین کمیته آموزش صحبت کرد و گویا این مدرک، معادل مدرک مربیگری درجه B آسیاست. مجیدی می خواهد هر چه سریع تر در کلاس مربوطه شرکت کند تا برای مدرک درجه B مشکلی نداشته باشد.

در همین رابطه دکتر محمد احسانی، رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به خبرنگار کاپ، گفت: فرهاد مجیدی دیروز به اینجا آمد و از زمان برگزاری کلاس های مربیگری درجه A سوال پرسید. ما هم به او گفتیم این کلاس ها در تاریخ های 1 مرداد و 1 شهریور برگزار می شود و هر دو هم به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی در ادامه افزود: همچنین قرار شد او هر وقت مدرک مربیگری کلاس مربیگری در انگلیس را اخذ کرد؛ آن را برای ما بیاورد تا با گرفتن استعلام، معادل سازیش کنیم.

به گزارش کاپ، با توجه به شواهد و قرائن، مدرک انگلیس فرهاد با مدرک درجه B مطابقت خواهد کرد و او قصد دارد مدرک A را در ایران بگیرد. تاریخ برگزاری کلاس ها به گونه ای است که فرهاد در هر صورت، زمانی که بازی ها مدتی است آغاز شده می تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند وگرنه با مدرک B او تنها می تواندبه عنوان مربی روی نیمکت بنشیند. مگر اینکه بخواهد مثل رسول خطیبی اسما به عنوان مربی و رسما به عنوان سرمربی فعالیت کند.

با این حال کمی بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برای فصل آتی، حداقل از ابتدا بر عهده بگیرد. چرا که زمان برگزاری کلاس های درجه A مربیگری با فصل بدنسازی و شروع مسابقات لیگ تداخل دارد ولی همین که فرهاد برای گرفتن این مدرک، در ایران پا پیش گذاشته نشان می دهد که او می خواهد کم کم وارد گود شود و رسما به جرگه مربیان بپیوندد و این می تواند زنگ خطری برای سکانداران و مدعیان نیمکت آبی پوشان پایتخت باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------