ستاره‌های استقلال را چه شده است؟!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

خیلی دوست داریم، بدانیم آنهایی که می‌خواهند در استقلال همچون گذشته با قدرت ادامه دهند، منظورشان از قدرت چیست و استناد به کدام پیشینه دارد.

به گزارش  خبرورزشی، وقتي به استقلال و نيروهاي اين تيم در فصل جاري نگاه مي‌كنيم در تمام پست‌ها نمي‌توانيم افت كيفي نفرات را كتمان كنيم. از روزهاي اول اين فصل معلوم بود كه حرف اول و آخر را از زبان چه كسي بايد شنيد و چه كساني در اين تيم به روند حركتي استقلال احاطه كامل و وافي دارند.

برگرديم به روزهايي كه بازيكناني، در فرصت‌هاي كوتاه خوب مي‌درخشيدند و در بازي‌هاي بعد بايد روي نيمكت مي‌نشستند. برگرديم به بازي استقلال تهران با استقلال اهواز در آن بازي دروازه‌بان استقلال وحيد طالب‌لو در طول 90 دقيقه يك عامل تأثيرگذار بود و بارها اين تيم را از شكست حتمي نجات داد.

طبق يك قانون نانوشته در فوتبال وقتي حق به حقدار نرسد و به اين آشكاري حقوق ديگران رعايت نشود، نتيجه‌اش همين مي‌شود كه مي‌بينيم.

بهترين بازيكنان هم در روزهايي دچار افت مي‌شوند، به جاي مهار توپ پاس گل به حريف مي‌دهند و اسباب باخت تيم را فراهم مي‌كنند اما كوچك‌ترين برخوردي با آنها نمي‌شود. آيا يك چنين سهل‌انگاري‌هاي نمي‌تواند، ناقض آن قدرتي كه از آن صحبت مي‌شود باشد؟!

اين چه قدرتي است كه از چند هفته پيش از شروع فصل، دائم، آمدن فلان بازيكن را به استقلال در بوق و كرنا مي‌كنند و چنين وانمود مي‌شود كه اين جناب يك‌تنه قرار است استقلال را به قهرماني برساند، ساختن يك چنين باوري نتيجه‌اش بايد غير از اين باشد؟!


خيلي دوست داريم بدانيم اين چه قدرتي است كه جابر انصاري بهترين بازيكن روزهاي آغاز فصل را به اين روز انداخته است؟! چه قدرتي است كه جاي مجيدي به اين راحتي توسط يك جوان 18 ساله تسخير مي‌شود و نپرسيم كه چرا مجيدي يكي از بازيكنان شاخص و انگشت‌نماي روزهاي اول فصل به اين روز افتاده است.

اين چه قدرتي است كه آرش برهاني را به كلي از فهرست تركيب اصلي حذف مي‌كند. راستي اين سجاد شهباززاده چرا به روزهاي آغاز فصلش هيچ شباهتي ندارد.

بد نيست بپرسيم، اين جناب حنيف با آن حنيف روزهاي اوج چقدر فاصله دارد. حاج‌محمدي و ديگر بازيكنان هم از اين قاعده مستثني نخواهند بود و در يك نگاه كلي استقلال از نظر كيفي نفرات، عقب‌گرد دارد و اين يعني نبودن قدرتي كه از آن حرف زده مي‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------