دو شرط دیگر کی روش برای ماندن



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

با اینکه مهدی تاج روز پنجشنبه البته نه در فدراسیون فوتبال بلکه در یکی از هتل های تهران نشست خوبی با کی روش داشت اما هنوز ماندن سرمربی تیم ملی قطعی نیست.

به گزارش ورزش سه، همان طور که کی روش هم گفته در روزهای اخیر مهدی تاج چند مشکل تیم ملی را به طور همزمان حل کرده. از این پس تیم ملی تا زمان آماده شدن زمین کمپ در زمین دستگردی تمرین می کند. حق و حقوق معوقه کی روش پرداخت شده و ملی پوشان هم در هفته اخیر پاداش های معوقه خود را دریافت خواهند کرد. اما اجرای این شروط برای ماندن کی روش کافی نیست. او تحقق چند خواسته دیگر خود را هم به سرعت می خواهد. اینکه بتواند سربازها را به اردوی تازه تیم ملی دعوت کند و مرکز پزشکی ورزشی که به تازگی در کمپ تیم های ملی افتتاح شده به طور تمام و کمال در اختیار تیم ملی قرار گیرد و کی روش بر آن مدیریت کند.

کی روش می گوید این ساختمان با نظر و طرح وی ساخته شده اما اکنون مدیریت آن در اختیار یک خانم است که تجربه ای در فوتبال ندارد! کی روش این موارد را هم شرط ماندن خود قرار داده و در نشست روز یکشنبه اگر پالس های مثبتی از سوی مهدی تاج به وی مخابره شود دیگر از رفتن حرفی نخواهد زد.

جالب اینکه کی روش همزمان با حرف هایی که از رفتن می زند لیست تیم ملی را برای شروع تمرینات تیم ملی از 30 اردیبهشت تدوین کرده!

او هم چنین از مهدی تاج خواسته برای سفرهای برون مرزی پرواز را چارتر کند که خوشبختانه مهدی تاج مذاکرات خود را در این زمینه با چند شرکت هواپیمایی آغاز کرده و به نظر می رسد به زودی پاسخ مثبتی بگیرد.

مذاکرات با ستاد کل نیروهای مسلح نیز از سوی مهدی آغاز شده تا سرباز ها بتوانند همانند جام ملت های آسیا برای تیم ملی بازی کنند. البته سردار موسی کمالی جانشین منابع نیروهای انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفته حکم در مورد بازیکنان سرباز تغییر نکرده اما مهدی تاج می گوید این غیر منطقی است که سرباز اجازه داشته باشد برای باشگاه بازی کند اما برای تیم ملی نه، در حالی که بازیکن در تیم ملی حکم سرباز را دارد!


گفتنی است جلسه نهایی کی روش با مهدی تاج روز یکشنبه برگزاری می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------