حرف‌های مظلومی بوی ماندن می‌دهد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

حرف‌هایی از سرمربی استقلال نقل شد با این مضمون که فصل بعد هم سرمربی استقلال منم.

مظلومی هفته پیش وقتی در محافل خصوصی با بازیکنان تیمش حرف می‌زد عینا همین جمله را به زبان آورده بود. او از ماندن گفته است که شاید برای خیلی‌ها شنیدن چنین اظهاراتی با توجه به ناکامی آبی‌ها در رسیدن به قهرمانی بسیار ثقیل باشد اما چند روز بعد و پیش از بازی استقلال مقابل صبای قم از او حرف‌هایی شنیدیم که ادعایش را تایید می‌کرد.


انگار مظلومی دوست ندارد استقلال را ترک کند. مظلومی در این باره چنین گفته است تا بفهمیم هیچ انگیزه‌ای برای جدایی از استقلال ندارد. مظلومی می‌گوید: «قرارداد دو ساله دارم و مدیرعامل باشگاه این قرارداد را امضا کرده است. یا باید من را اخراج کنند و یا باید با خواست خودم از تیم بروم. از مدیران محترم بسیار ممنون هستم که ما را حمایت کردند. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل‌های گذشته این حرف‌ها را نمی‌زدند.

 

گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد زیرا کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که سالیان سال در استقلا‌ل بودند. آقایان چرا در فصل‌های گذشته شوک به استقلال وارد نکردند که استقلال در شهرآورد باخت و ششم شد؟» شاید اگر قراردادی که افشارزاده ابتدای فصل با مظلومی نوشت یکساله بود، خیلی راحت می‌توانست پس از پایان لیگ عذرش را بخواهد اما قرارداد دو ساله با او دست و پا گیر شده و سرپرست موقت باشگاه استقلال نمی‌تواند مظلومی را در صورت بی‌میلی به کناره‌گیری از کار در استقلال، اخراج کند. البته لحن حرف‌های سرمربی استقلال بسیار هم تند است.

 

او غیرمستقیم یکی اعضای هیات‌ مدیره را که احتمالا نجف‌نژاد است، هدف قرار داده و به اتفاقات فصل پیش اشاره کرده؛ زمانی که قلعه‌نویی با استقلال در رتبه ششم قرار گرفت اما به قول او کاری در جهت دادن شوک به تیم مدنظر همین عضو هیات ‌مدیره نبود. احتمالا این نوع بیانی که از مظلومی می‌بینیم استقلال را وارد چالش‌هایی خواهد کرد و او را رخ در رخ نجف‌نژاد و دیگر اعضای ناراضی هیات‌ مدیره قرار خواهد داد.

مظلومی: این تبعات جوانگرایی است
پرویز مظلومی حرف‌های دیگری هم به زبان آورده که جای تامل دارد. او مدعی شده هرگاه استقلال در شرایط دشواری قرار می‌گیرد، تیم را به او می‌دهند. این اظهارات عینا همان جملاتی است که گاهی امیر قلعه‌نویی در زمان مربیگری استقلال به زبان می‌آورد! ظاهرا مظلومی می‌خواهد بعضی‌ها را به یاد حرف‌های گذشته مربیان استقلال بیندازد. او می‌گوید: «همیشه استقلال در شرایط سخت برای من است. از روز اول که صدرنشین بودیم انتقادات زیادی می‌شد اما نسبت به آن چیزی که در توان ما بود، نتایج خوبی گرفتیم. تیمی که جوان می‌شود مطمئنا تبعات دارد و از ابتدا نیز هدف ما کسب سهمیه بوده است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر چند شانس کمی داریم اما امیدواریم با برد اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.»


مظلومی که سرانجام دل‌انگیزی با استقلال در لیگ نداشت، همچنان بر این باور است که داوران استقلال را به این روز انداخته‌اند. او در این باره حرف‌های عجیبی زده است: «به داوران خسته نباشید گفتم اما اگر امتیازات ما را می‌دادند الان قهرمان بودیم. من هیچ‌گاه به داوری حرفی نزدم اما ما امسال از داوری ضربه خوردیم. بعد از بازی با نفت اعتراض کردم و کمیته انضباطی نیز ما را جریمه کرد. اگر کارشناسان درباره استقلال صحبت کنند متوجه عملکرد خوب ما می‌شوید.»
 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------