گودرزی: دولتی‌ها قهرمان نشدند، ما سلامتیم !



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گودرزی

وزیر ورزش و جوانان می گوید: با وجود همه محدودیتهای مالی، اعتبارات مورد نیاز تیم های ورزشی به میزان قابل قبولی تامین شده اگرچه این مقدار هنوز کافی نیست و باید بیش از این به تیم های ورزشی توجه شود.

به گزارش ورزش سه، دکتر محمود گودرزی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور ، رییس فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در سال 94 در حوزه ورزش قهرمانی، مدال ها نسبت به سال 93 دو برابر شد و تیم های ورزشی توانستند در رقابت های بین المللی و جهانی درخشش خوبی داشته باشند.

وی سال 94 را سالی پرافتخار برای فوتسال کشورمان توصیف کرد و با اشاره به افتخار آفرینی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در بخش آقایان نیز تاکنون تیم ملی فوتسال توانسته است یازده بار کسب قهرمانی کند.

وی همچنین با اشاره به کسب کاپ اخلاق و بازی جوانمردانه از سوی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی فوتسال دارای حاشیه نیستند و امیدوارم در رقابت های کلمبیا که در شهریور ماه برگزار خواهد شد بتوانند نتایج خوبی از خود برجای بگذارند.

وزیر ورزش همچنین با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: این انتخابات در دوره های گذشته با تنش همراه بود اما این بار بدون تنش و حاشیه برگزار شد که حکایت از درایت دولت تدبیر و امید دارد و گویای این حقیقت است که دولت توانست بر حاشیه ها غلبه کند و در فضای دموکراتیک و به دور از حاشیه انتخابات را برگزار نماید.

گودرزی با اشاره به مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران و ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره این مسابقات، خاطر نشان کرد: ما در 3 شهر بزرگ تهران، اهواز و قم شاهد برگزاری مسابقات بزرگی بودیم که جمعیت قابل توجهی نیز در ورزشگاه‌ها حضور داشتند. حتی خود بنده نیز در استادیوم آزادی بودم و جمعیت بسیار زیادی بالاتر از 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند اما فضا یک فضای فرهنگی و اخلاقی بود و هیچ اتفاق ناگواری رخ نداد.
 
وی ادامه داد: با وجود شائبه‌هایی که در مورد پرسپولیس و استقلال به دلیل دولتی بودنشان وجود داشت اما این تیم استقلال خوزستان بود که قهرمان شد و این گواه این مطلب است که فوتبال ما در وضعیت سالمی قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------