العین امارات - ذوب‌آهن / نخستین گام صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک‌هشتم نهایی، چهارشنبه با العین امارات دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از امروز (سه‌شنبه) 28 اردیبهشت آغاز می‌شود و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند. ذوب آهن نماینده پرقدرت ایران در این فصل رقابت‌ها، چهارشنبه 29 اردیبهشت در بازی رفت، در امارات برابر العین به میدان می‌رود.

ذوب آهن در مرحله گروهی با تیم‌های لخویا قطر، النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه بود و توانست با اقتدار و با کسب 14 امتیاز به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی صعود کند.

در مقابل، العین امارات رقابت تنگاتنگی با الجیش قطر داشت. این دو تیم در گروه چهارم رقابت‌ها هر دو با 10 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند ولی نماینده امارات به دلیل تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی راه یافت و حریف ذوب آهن ایران شد.

ذوب آهن در حالی چهارشنبه به مصاف العین می‌رود که کمتر از یک هفته از پایان فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و ذوب آهن در آخرین دیدار این فصل در اهواز مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و در سرنوشت قهرمان مسابقه‌ها نقش داشت.

العین و ذوب آهن چهارشنبه 29 اردیبهشت ساعت 20:10 دقیقه به مصاف هم می‌روند و دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه 5 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود.

چهارشنبه همچنین اوراواردز ژاپن با اف سی سئول کره جنوبی دیدار می‌کند و شاندونگ لیوننگ چین میزبان سیدنی اف سی استرالیا خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------