فشار خارج از فدراسیون روی تاج برای انتخاب نایب رئیس و دبیرکل



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزارت ورزش

درحالی که رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد گزینه‌های مد نظرش را برای نایب رئیسی و دبیرکلی معرفی کند، برخی فشارهای خارج از فدراسیون به دنبال تحمیل کردن گزینه‌های خودشان به فوتبال هستند.

به گزارش مهر، انتخابات فدراسیون فوتبال روز هجدهم اردیبهشت در شرایطی برگزار شد که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد اما نایب رئیس دوم وی نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد تا این موضوع به یکی از چالش های مهدی تاج تبدیل شود.

پس از این اتفاق مهدی تاج علاوه بر انتخاب و معرفی نایب رئیس، دغدغه انتخاب دبیرکل فدراسیون را هم داشت و از همان روزهای ابتدایی تلاش کرد تا گزینه های مد نظرش را انتخاب کند اما دخالت برخی افراد ورایزنی هایی که با وزارت ورزش و جوانان داشتند عملا سنگ بزرگی را پیش پای رئیس فدراسیون انداخت.

تاج که در سازمان لیگ توانسته بود ارتباط خوبی با برخی اهالی فوتبال داشته باشد قصد داشت از امیر عابدینی در مجموعه مدیریتش استفاده کند اما ظاهرا افرادی که خود را نزدیک به وزارت ورزش می دانند تمایل دارند از منصور قنبرزاده و شهاب الدین عزیزی خادم در سازمان لیگ و دبیرکلی فدراسیون استفاده شود.

قبل از این عنوان شده بود منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب خواهد شد اما برخی مدیران عامل باشگاه ها در پیغام های خصوصی که برای مهدی تاج داشتند تاکید کرده بودند اگر قنبرزاده رئیس سازمان لیگ شود آنها حاضر به تعامل و همکاری با وی که خود جزو مدیران عامل ناکام یک باشگاه لیگ برتری بود، نیستند.

بااین حال افرادی که منتسب به وزارت ورزش هستند و قصد حمایت از قنبرزاده را دارند تلاش کردند وی را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال معرفی کنند که بازهم تیر آنها به سنگ خورد اما اینها دلیل نشده که دست از تلاش و فشار روی تاج بردارند.

از سوی دیگر درحالی که علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال درحال فعالیت است و گفته می شد به عنوان گزینه وزارت ورزش به فدراسیون آمده بود، همین افراد در تلاش هستند تا گزینه مورد نظر خودشان را به عنوان دبیرکل به تاج تحمیل کنند.

مهدی تاج نیز که تلاش کرده تعامل خوبی با وزارت ورزش داشته باشد حالا مانده است که استقلال فدراسیون را حفظ کند و گزینه های خودش را به عنوان نایب رئیس و دبیرکل انتخاب و معرفی کند یا اینکه به حرف افراد منتسب به وزارت ورزش گوش کند و کلا فوتبال را به وزارتخانه بدهد تا آنها برای این رشته پرطرفدار تصمیم بگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------