باقری:دیگر با برانکو درباره صادقیان حرف نمی زنم / چرا طارمی نرود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به پیام صادقیان به عنوان یک برادر توصیه ای دارم و آن این است که تغییر کند.

کریم باقری در گفت و گو با کاپ، درباره درخواست هواداران پرسپولیس برای بازگشت پیام صادقیان به جمع سرخپوشان و پادرمیانی وی در این باره اظهار داشت: طی روزهای اخیر هواداران پرسپولیس به اینستاگرام من پیغام هایی دادند و درخواست خود را درباره صادقیان بیان کردند. واقعیت این است که می خواهم برای اولین بار موضوعی را درباره پیام بیان کنم.

وی ادامه داد: نیم فصل گذشته لیگ برتر بود که در زمان نقل و انتقالات صادقیان با من تماس گرفت و گفت میخواهد اگر امکانش است به پرسپولیس بیاید. او خواست با برانکو صحبت کنم و من هم وقتی انگیزه این بازیکن را دیدم جلسه ای با سرمربی تیم برگزار کردم. موضوع را برای برانکو تشریح کردم و گفتم پیام چنین پیغامی داده و می خواهد در پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد. تلاش کردم مربی تیم را متقاعد کنم اما برانکو نظر دیگری داشت و نپذیرفت که صادقیان در آن مقطع به پرسپولیس بیاید.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا حاضر است بار دیگر با برانکو در این زمینه صحبت کند یا نه، خاطرنشان کرد: به نظرم من صحبت هایم را با برانکو انجام دادم. در این شرایط دیگر لازم نیست صحبت تازه ای مطرح شود و من در این باره با برانکو دیگر صحبتی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: پیام صادقیان جوان با انگیزه ای است. اما به هر حال باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت و این را فراموش نکنیم هر تیمی بر اساس تفکرات سرمربی اش بسته می شود.به پیام صادقیان به عنوان یک برادر توصیه ای دارم و آن این است که تغییر کند.نه اینکه ماشینش عوض شود بلکه خودش را تغییر بدهد و اطرافیانش را عوض کند.او باید این سختی ها را به خودش بدهد.امیدوارم این جوان خوش قلب در فوتبال ما موفق باشد.

باقری درباره اینکه چه نظری درباره جدایی مهدی طارمی دارد گفت:به نظر من الان بهترین زمان برای رفتن طارمی است و از برخی باید پرسید چرا او نرود؟او اگر پیشنهاد خوب اروپایی دارد نباید دست دست کند و باید همین امروز برود تا بتواند هر چه زودتر پیشرفت کند.امیدوارم طارمی بتواند پله پله پیشرفت کند و روزهای خوبی را برای خود بسازد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------