فدراسیون جهانی والیبال: برتری ایران برابر استرالیا با جادوی معروف



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,معروف

سایت فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از عملکرد ایران در نخستین دیدار برابر استرالیا عملکرد سعید معروف را جادویی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از صبح شنبه آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش کم نقص در نخستین گام استرالیا را 3-0 شکست داد. عملکردی که در سایت فدراسیون جهانی والیبال بازتاب داشت.

سایت فدراسیون جهانی درباره این بازی نوشته است: " کایپتان ایران سعید معروف در دیدار برابر استرالیا با جادوی خود بهترین پاس‌ها را برای امیر غفور و سایر مهاجمان فراهم کرد تا ایران بتواند برابر رقیب سنتی در سه ست پیاپی پیروز شود. معروف در این بازی 27 پاس عالی را در اختیار آبشارزنان ایران قرار داد تا غفور با 19 امتیاز و مجتبی میرزاجانپور و عادل غلامی هر کدام با 10 امتیاز نقش پررنگی در پیروزی ایران داشته باشند، در آن سوی میدان بهترین امتیاز آور استرالیا ساموئل واکر بود که تنها 8 امتیاز آورد.

استرالیا در آغاز بازی توماس ادگار را در اختیار نداشت اما توانست در ست نخست 2-0 پیش بیفتد اما ایران این دو امتیاز را جبران کرد و با برتری 8-6 وقت استراحت فنی اول را گرفت. استرالیا هر چند تلاش کرد تا عقب نیفتد اما در وقت استراحت فنی دوم نیز 16-15 عقب بود. اینجا بود که سعید معروف به بهترین شکل هم تیمی هایش را روی تور مهندسی کرد و به خوبی شکاف‌های مدافعان استرالیا روی تور را پیدا کرد تا ست نخست با برتری 25-19 ایران همراه شود.

در ست دوم ایران عملکرد خوبی روی دفاع داشت و دست و پای مهاجمان استرالیا را بست، برتری 15-10 ایران در این ست در پایان نتیجه 25- 17 را روی تابلوی نتایج رقم زد. در ست سوم سرانجام ادگار به میدان آمد و فرصت عرض اندام پیدا کرد. حضور او استرالیا را قوی تر کرد اما پوشش عالی عقب زمین توسط ایران باز هم برتری ایران را رقم زد، دو امتیاز پایانی را آبشار غفور و سرویس خطای استرالیا رقم زدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------