افشارزاده:درباره منصوریان و اسکوچیچ فردانظر می دهیم/ مظلومی برکنار نشده



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: سعی می کنیم تا فردا درباره تعیین سرمربی فصل آینده استقلال به جمع بندی نهایی برسیم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در این باره که گفته شده افشارزاده بعد از بازی وعده برکناری مظلومی را داده است اظهار داشت: من بعد از بازی به هیچ عنوان با رسانه ای مصاحبه نکردم و هر صحبتی از من نقل قول شده است را تکذیب می کنم. متأسفم برای کسانی که چنین مطالبی را منتشر می کنند. هواداران بعد از پایان بازی دیشب دور و بر مرا شلوغ کرده و خودشان بریدند و خودشان هم دوختند و عده ای که در آن نزدیکی بودند صحبت های آنها را به من منتسب کردند.

وی درباره اینکه هواداران از عملکرد مظلومی ناراحت هستند ادامه داد: ما در جلسه فردای هیأت مدیره در این باره تصمیم نهایی را می گیریم و قطعا هر تصمیمی در این جلسه اتخاذ شود تصمیم جمع و نهایی ما خواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته می شود منصوریان و اسکوچیچ گزینه های نهایی باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در فصل بعد محسوب می شوند گفت: هیچ چیز مشخص نیست و همانطور که گفتم روز سه شنبه در این باره همه چیز را مشخص خواهیم کرد.

افشارزاده در این باره که با این وجود سرمربی فصل بعد استقلال قطعا سه شنبه معرفی می شود گفت: سعی می کنیم که تا فردا در این باره به جمع بندی نهایی برسیم.

وی در باره اینکه آیا به عنوان سرپرست باشگاه استقلال از عملکرد سرمربی این تیم در طوئل فصل گذشته راضی بوده است یا نه گفت: ما از مظلومی راضی هستیم ولی فکر می کنم که در برخی بازی ها تعادل لازم را نداشتیم. باید اعتراف کنم که ما در دیدار دیروز باید نتیجه می گرفتیم و قهرمانی را از آن استقلال می کردیم.

وی در ابن ارتباط که پورحیدری مصاحبه ای انجام داده و گفته که استقلال تعویض های خوبی انجام نداد گفت: ایشان به عنوان پیشکسوت و بزرگ باشگاه استقلال قطعا حرف درستی زده است.

افشارزاده در ارتباط با اینکه آیا بازیکنان تیم بابت این نتیجه جریمه می شوند گفت: همانطور که در آیین نامه باشگاه بحث پاداش ها مطرح شده به همان شکل جرایم را هم داریم و حالا که بازیکنان جام قهرمانی را از دست داده اند جریمه خواهند شد و بخشی از قراردادشان به خاطر این نتیجه کسر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------