آیا این دو مدیر مالی استقلال قانونی هستند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

انتخاب دو مدیرعالی مالی به عنوان اعضای هیات مدیره استقلال ، حرف و حدیث های زیادی به همراه داشته است.

خبرآنلاین؛ اعضای جدید هیات مدیره های استقلال و پرسپولیس ابتدا از سوی عبدالحمید احمدی ، معاون فرهنگی وزارت ورزش که چند روزی بود گفته می شد مسئولیت چیدمان هیات مدیره های این دو تیم را برعهده داشت ، توسط خبرگزاری وزارتخانه ، معرفی شدند.

 

بعد خیلی سریع این خبر حذف شد و فارس ادعا کرد این لیست رابدون اجازه وزیر ورزش معرفی کرده اند و حتی این اسامی به تائید وزیر ورزش نرسیده بودند. با این وجود اقلا درباره استقلال ، چند هفته ای بود این نام ها شنیده می شدند. ترکیبی که در چیدمان اقتصادی هایش ، شهاب جهانیان مشاور نهاوندی و جوان وزیر ورزش نقش زیادی داشته است.

 

او که ارتباطات خوبی در اقتصاد و سیاست دارد و به واسطه ارتباطاتش توانسته کاری کند استقلال دو مدیر عالیرتبه اقتصادی در هیات مدیره جدیدش داشته باشد ، اعتقاد دارد با حضور این اعضا ، احتمال موفقیت تیم و راندمان مدیریتی اش بالاتر از قبل می رود. با این وجود از لحظه اعلام تقریبا رسمی این اسامی ، ابهام هایی درباره ضوابط حضور این دو مدیر ارشد در استقلال به وجود آمده است.

همین چندی قبل بود که مجلس شورای اسلامی طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن هیچ مدیر دولتی نمی تواند در هیات مدیره دو یا چند شرکت وابسته به دولت باشد. همین حالا تقوی نژاد رئیس هیات مدیره تیم نفت گچساران است ، همزمان هم مسئولیت های دیگری در شرکت های وابسته به وزارت اقتصاد دارد و البته حالا در استقلال هم مسئولیت می گیرد. پرسپولیسی ها به این تصمیم معترض هستند و البته این مدیر علاقمند به فوتبال با آمدن به استقلال به تیمی قدم می گذارد که 50 میلیارد تومانی هم بدهی مالیاتی دارد!دیگر مدیری که از بانک ها به استقلال قرار است بیاید ، حسین زاده ، مدیر بانک ملی است. او که همین امسال با یک استقلال قهرمان لیگ برتر شده است. استقلال خوزستان به عنوان بخشی از بدهی های گروه منصور آریا به بانک ملی در خوزستان واگذار شد و حسین زاده ریاست مجمع این تیم را بر عهده دارد.

 

بر اساس قوانین هم یک مدیر نباید ارتباط مدیریتی و مالی به طور همزمان با دو تیم در یک دسته از لیگ داشته باشد. البته قبلا هم حسین هدایتی در لیگ ایران دو تیم داشته و هم ملوان را می گردانده و هم در  استیل آذین مدیریت می کرده است. حضور این دو مدیرعالی بانکی ، حسابی پرسپولیسی ها را هم معترض کرده است. با این ترکیب جدید هیات مدیره استقلال اما این بحث که افشارزاده بزودی از جمع آبی ها جدا می شود ، قوت گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------