اخطار جدی برانکو به ملی‌پوشان پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تمرینات آماده‌سازی خود را برای فصل تازه لیگ‌برتر آغاز کرده است که از تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش این تیم هیچ خبری نیست.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که بعد از گذراندن تعطیلات باانرژی تمرین تیم را زیرنظر دارد، از رفتار برخی ملی‌پوشان پرسپولیس به شدت عصبانی است. او می‌گوید آنها باید خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کردند چراکه تمرینات پرسپولیس در حال حاضر محل کار آنهاست و غیبت آنها، تخلف محسوب می‌شود.

برانکو در این‌باره به خبرنگار ما گفت: من واقعا تعجب می کنم که چرا برخی بازیکنان در تمرین حاضر نشده و حتی به تماس‌های تلفنی ما پاسخ نمی‌دهند. البته من اشاره به اسم خاصی نمی‌کنم اما این فرد باید خود را آماده تنبیه انضباطی و مالی از سوی باشگاه بکند. من دیروز به آقای جلال حسینی هم گفتم که ایشان هم مثل همه بازیکن‌های فعلی پرسپولیس باید در تمرین و محل کارشان حضور داشته باشند و آنجاست که ما تصمیم می‌گیریم که آیا استراحت بکنند یا کار دیگری انجام بدهند. این در حیطه باشگاه پرسپولیس است.

سرمربی کروات پرسپولیس در ادامه گفت: من با آقای کی‌روش هیچ مشکلی ندارم اما آنچه که در رسانه‌ها گفته شده که برنامه تمرینی تیم‌ملی قبلا به من اطلاع‌رسانی شده به هیچ وجه درست نیست. من امروز خواندم که مسئولان گفته‌اند برنامه تیم‌ملی را قبلا در اختیار من قرار داده‌اند اما این اتفاق هیچ وقت رخ نداده که بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم. چیزی که من می‌دانم این است که در همه کشورهای دنیا به جز کره شمالی در این زمینه قوانینی وجود دارد که این مشکل را حل می‌کند. البته که سرمربی تیم‌ملی در همه جای دنیا دوست دارد در بیشترین زمان ممکن بازیکنانش را در اختیار داشته باشد اما قوانین به ما می‌گویند که باید چگونه با تیم‌ملی همکاری کنیم.

برانکو در پایان گفت: من هم مثل همه بازیکنان و هواداران و مخاطبان فوتبال از این اتفاق ناراحتم چراکه عقیده دارم هیچ وقت نباید آرامش فوتبال را با حرف‌هایمان بگیریم. همانطور که گفتم اگر قانون حاکم باشد هرگز این اتفاقات رخ نخواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------