کی روش با تمام وجود فحش هایی که به مسی می دادند را لمس کرد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

این روز ها فیسبوک کارلوس کروش حسابی شلوغ شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ شروع دعوا بین کروش و برانکو در نوع خود خیلی عجیب به نظر می رسید. عجیب تر از آن، اینکه این دعوا حسابی کش پیدا کرد و حتی به درگیری لفظی بین آنها رسید. کروش و برانکو دو تن از محبوب ترین مربیانی خارجی شاغل در ایران هستند و رابطه شان تا به حال انقدر سرد نشده بود. همه چیز از جایی شروع شد که ذهنیت بد برانکو نسبت به دستیاران کروش، مرد پرتغالی را حسابی عصبانی کرد.

 

برانکو ادعا کرده بود که دستیاران کروش، فصل گذشته اطلاعات پرسپولیس را به رقیبانش داده اند. سپس این اتفاق باعث شد که برانکو یک سری حرف ها را از ساختمان ایفمارک به کروش بزند. جایی که برای کروش خیلی مهم است و در این 2 سال برای اینکه ان را مال تیم ملی کند تلاش زیادی کرده است.

این اتفاقات باعث شد که کروش به نوعی رو در روی هواداران پرسپولیس قرار بگیرند. طرفداران پرسپولیس که فصل گذشته حسابی از عملکرد برانکو راضی بودند و انگار خیالشان از مربی کروات تیمشان راحت است، به طرز عجیبی پشت او ایستادند و حتی بار ها علیه کروش در فضای مجازی فعالیت کردند. دوری کروش از ایران باعث شد که این اختلافات کمی از تب و تاب بیفتد. از طرف دیگر برانکو این روز ها تیم خود را کامل کرده و تمام تمرکز خود را روی فصل بعد گذاشته است.

اما اتفاق عجیبی که در جریان این دعوا ها افتاد این بود که کروش محبوب، با انبوهی از فحش ها در صفحه فیسبوکش مواجه شده است! سرمربی تیم ملی اکثر پیام های خود را از فیسبوک اعلام می کرد و از همین طریق دنبال این بود که برانکو از آن عذرخواهی کند. مسئله مهم در دعوای کروش و برانکو این است که دود اختلاف بین آنها مطمئنا به چشم فوتبال خواهد رفت. مرد پرتغالی نیمکت تیم ملی فعلا ایران نیست و باید ببینیم بعد از بازگشت او به ایران واکنش ها نسبت به این کامنت های منفی در فضای مجازی چگونه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------