جدیدترین تعریف برانکو از علی کریمی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

برانکو ایوانکویچ در مصاحبه با نشریه ای کروات گفته علی کریمی تکنیکش مثل مسی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ هرچه دعواهای علی کریمی و برانکو ایوانکویچ در روزهای پایانی مربیگری برانکو در تیم ملی به فوتبال ایران ضربه زد و باعث شکاف و چند دستگی در تیم ملی در بازی های جام جهانی 2006 و همه سیه روزی های فوتبال مان در حدود 6 سال بعدش شد، این دو حالا حسابی با هم رفیق شده اند و مدام به هم نان قرض می دهند.

 

علی کریمی بزرگترین مدافع برانکو در ماجرای ملی پوشان، علیه کارلوس کی روش شد و کی روش را وادار به عقب نشینی و لغو اردوهای ملی کرد. برانکو هم شاگردی را که قبل از جام جهانی با او دعوای شدید داشت و بعد از تعویضش در پرتغال نظاره کرد چطور با لگد به کیف پزشک تیم می کوبد، حالا یک اسطوره بی مانند می داند. یک سایت کروات به بهانه قرارداد دینامو زاگرب با علی کریمی جوان، هافبک دفاعی فصل قبل سپاهان با برانکو مصاحبه کرده و برانکو هم گفته:« من یک علی کریمی داشتم که شاگردم بود. او از نظر تکنیک از مسی هم بهتر بود اما مصدوم شد و به حقش نرسید.» چیزی شبیه به این ترجمه ای از خبر بود که یک سایت ایرانی منتشر کرده است.

 

البته علی کریمی در بازی های جام ملتهای آسیا 2004 با تکنیکش باعث شد برانکو سوم آسیا شود اما جادوگر دریبل کن فوتبال ایران هیچ وقت مصدومیتی اساسی نداشت که روی روند فوتبالش اثر بگذارد. او حتی تا بایرن هم پیش رفت و ماگات خیلی دوستش داشت اما خودش مرد ماجراجویی های اینچنینی در فوتبال نبود و به قول ابوالفضل جلالی که مدیر برنامه هایش بوده؛ او هیچ وقت عاشق فوتبال نبود و استعداد ذاتی اش اینچنین پیش بردش را تسریع کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------