ای اف سی: شمسایی، علی دایی فوتسال است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شمسایی

 کنفدراسیون فوتبال آسیا، در گزارشی از رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا به معرفی تیم تاسیسات دریایی پرداخت و از وحید شمسایی به عنوان علی دایی فوتسال ایران نام برد.

به گزارش ایرنا، سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی تیم های حاضر در هر یک از گروهها در رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا 2016 پرداخته است.تیم های تاسیسات دریایی (ایران)، المیادین ( لبنان) و المالیک (ازبکستان ) در گروه بی به رقابت می پردازند.
 
تاسیسات دریایی سال گذشته تورنمنت خاطره انگیزی را با پیروزی در هر 5 مسابقه خود در آسیا آغاز کرد. تیم تاسیسات دریایی که تعدادی از ملی پوشان ایران (فاتح رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا 2016 ) را در جمع خود دارد یک از مدعیان قهرمانی امسال است. تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بازی و مربیگری وحید شمسایی امسال در رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا شرکت می کند. این تیم به تازگی از رقابت با برخی از بهترین تیم های باشگاهی جهان در جام بین قاره ای بازگشته است. آنها در هر سه بازی خود با یک گل شکست خوردند. با وجود این شکست ها شمسایی ضمن تقدیر ازعملکرد بازیکنان، از مصطفی ناظری دروازه بان تیم حمایت کرد.

تیم های ایرانی همواره یکی از قدرت ها در قهرمانی باشگاههای آسیا بوده اند. نمایندگان ایران هیچ گاه خارج از سه تیم برتر به کار خود در این رقابتها خاتمه نداده اند. با این حال تاسیسات دریایی امسال احتمالا در یک چهارم نهایی رقابت دشواری را پیش رو دارد و با ناگویا اوشنز یا چونبوری بلوویو در این مرحله روبرو می شود.ای اف سی سپس در مورد شمسایی نوشت: عناوین شمسایی بی نظیر و دست نیافتنی است. عنوان برترین گلزن هشت دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا، در کنار هشت قهرمانی ایران بدست آمده است.

او پنج بار جایزه ارزشمندترین بازیکن را تصاحب کرد و 390 گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است. وی همچنین دو بار قهرمان فوتسال باشگاههای آسیا شده است. او در سال 2010 با فولاد ماهان با زدن رکورد 17 گل و سال گذشته نیز به عنوان بازیکن و مربی تاسیسات به قهرمانی رسید. شمسایی که حالا 40 سال دارد، علی دایی فوتسال محسوب می شود و به تاثیرگذاری بر مسابقات و مبهوت کردن مدافعان ادامه می دهد. حتی در مسابقات جام فوتسال بین قاره ای در ماه ژوئن، شمسایی بازی درخشانی را ارائه کرد. هواداران تایلندی باید از فرصت تماشای بازی یکی از بزرگترین بازیکنان آسیا استفاده کنند.رقابتهای قهرمانی فوتسال باشگاههای آسیا 2016 از 25 تیرماه در تایلند آغاز می شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------