زشتی های بی پایان قرعه کشی های لیگ / استاد تاج؛ 20 دقیقه سخنرانی؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

شروع مراسم قرعه کشی لیگ با دو سخنرانی نسبتا طولانی همراه بود.

مراسم قرعه کشی لیگ برتر در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. فارغ از اینکه اسپانسر این مراسم اسپانسری داشت که فقط برای 3 تیم از تیم های لیگ برتر تبلیغات می کرد ، آغاز مراسم با دو سخنرانی طولانی همراه بود. مهدی تاج تقریبا تمام برنامه هایی را که از روز نخست حضورش در فددراسیون رقم زده بود را روی سن ، گفت. به نوعی او که از امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال شده است ، گفته هایی را که باید در یک کنفرانس مطبوعاتی می گفت ، از پولی که برای خرید آنتن زنده پرداخته بودند ، استفاده کرد و تقریبا در 20 دقیقه درباره همه چیز از لیگ ، جام حذفی، فدراسیون ، دبیرکل ف سرپرست سازمان لیگ و احکامی که صادر شده ، سخن گفت. جنسی از حرف های بدرد بخور که البته جای شان افتتاحیه سازمان لیگ نیست.

پس از او اما مدیر فروش همراه اول روی سن آمد و بیش از 5 دقیقه درباره اسپانسرینگ سخن گفت و تازه قرار شد مراسم افتتاحیه استارت بخورد !

مهدی تاج که در دوران ریاست بر سازمان لیگ خیلی حساسیت داشت تا از حاشیه ها در مراسم اینچنینی کاسته شود ، این بار شروع خوبی به عنوان رئیس فدراسیون نداشت.

البته این دو فقط افرادی نبودند که چنین انرژی زیادی گذاشتند و روی سن سخنرانی طولانی داشتند. غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات هم بیش از 3 دقیقه از همه تعریف کرد!

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------