اولین واکنش تاج به واگذار ساختمان جنجالی ایفمارک به کارلوس کی روش



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بلیت فروشی لیگ را به سرخابی ها واگذار می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی تاج در مراسم بازدید از روند آماده سازی صندلی گذاری ورزشگاه آزادی گفت: ما اولویت مان 20 مرداد بود که صندلی گذاری تمام شود. ما در این مدت تقریبا بعضی روزها دو بار در روز به اینجا سر می زنیم اما با این وجود گفته شده که شاید تا اول شهریور کار صندلی گذاری ادامه پیدا کند. این فاصله 10 روزه برای اطمینان کامل شماره گذاری و صندلی گذاری است.


تاج گفت: ما دنبال این هستیم که اگر استقلال و پرسپولیس زمینه این کار را فراهم کنند بلیت فروشی بازیهایشان را به هر دو باشگاه بدهیم که با صندلی های شماره دار هوادارانشان را در ورزشگاه پذیرایی کنند.


تاج در این باره که امکان دارد تا پایان فصل بلیت ها فروخته شود گفت: سازمان لیگ دنبال همین مسائل است. باشگاه هایی که طرفدار دارند باید بلیت هایشان را یکجا به هوادارانشان بفروشند تا پول زودتر به دست باشگاه ها برسد و مشارکت هواداران انجام شود. ما بلیت ویژه را 5 هزار تومان کردیم و دو، سه بار هم این کار را امتحان کردیم که به تماشاگران وی آی پی شیرینی و چای هم دادیم که اتفاقا بدون مشکل هم برگزار شد.


وی دراین باره که اگر صندلی گذاری تا زمان مقرر انجام نشود چه اتفاقی می افتد گفت: شک ندارم در مدت زمانی که شرکت توسعه، تجهیز عنوان کرده صندلی گذاری تمام می شود.


تاج درباره برنامه تیم ملی گفت: بعد از چهار بازی تیم ها در لیگ تیم ملی به ایتالیا و کمپ اصلی این تیم می رود و دوبازی تیم ملی هم در آنجا برگزار میشود.


او درباره مخالفت هیات رئیسه با انتخاب اسدی به عنوان دبیرکل و عابدینی گفت: توصیه می کنم به رسانه ها و خودمان که اخلاق حرفه ای را رعایت کنیم. درباره این دو موضوع هم باید بگویم جناب کاظمی برای سرپرستی سازمان لیگ انتخاب خوبی بود که مورد استقبال همه قرار گرفت. فردی باتجربه که به همه کارها اشراف دارد. آقایان اصفی و براتی را هم در بخش های دیگر به کار گرفتیم و به ترتیب و با آرامش در حال تجهیز کمیته ها و سازمان های فدراسیون هستیم. آقای عابدینی را در سازمان اقتصادی به کار گرفتیم. سعی کردیم از افراد کارکشته در بخشهای موردنظر استفاده کنیم. چند تغییر دیگر هم در راه است که با روند آرام و منطقی آنها را انجام خواهیم داد. اینکه کاظمی به عنوان رئیس سازمان لیگ بماند به خاطر شرایط سنی شان ممکن نیست ولی قطعا به زودی یک نفر را به عنوان رئیس معرفی می کنیم تا در کنار کاظمی کار کند.


او درباره وضعیت کمپ تیم ملی گفت: خوشخبتانه همه بخش ها در حال تجهیز و آماده سازی هستند. این فقط برای تیم ملی بزرگسالان نیست و برای همه تیم هاست. هتل، استخر و همه چیز آن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.


تاج درباره ایفمارک و واگذاری ساختمان آن به کی روش گفت: یک جای خیلی خوب برای این مرکز در نظر گرفته شده است. هیج اختلافی بین کی روش و مسئولان ایفمارک وجود ندارد. روز گذشته من به فدراسیون کشتی رفتم و دست مریزادی به بچه های تیم ملی کشتی گفتم. وقتی در کمپ تیم ملی بودیم از من سوال شد که برای بازی های تیم ملی هواپیما چارتر می کنید. بعد دیدم که در رسانه ای از قول من نوشته اند که مهدی تاج در اردوی تیم ملی کشتی گفته برای ملی پوشان این رشته هواپیما چارتر می کند. این رفتارها مناسب رسانه ها نیست.


وی درباره نکونام گفت: برای استفاده از تجربیات جواد نکونام هم تفکراتی داریم که درباره اش در حال بررسی هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------