شهرآورد تبریز و جدال پرسپولیس با فولاد در آزادی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

هفته‌ دوم فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال دوشنبه یازدهم مرداد ماه با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دیدارهای هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال که از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود با انجام چهار دیدار در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه ادامه‌ پیدا می‌کند.

در مهم‌ترین دیدار فردا (دوشنبه) پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. پرسپولیس یکی از چهار تیمی است که در هفته‌ نخست موفق شد به پیروزی برسد و اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. در نقطه مقابل فولاد  در بازی نخست خود در خانه دو بر یک به ماشین سازی باخت.

در هفته‌ نخست پرسپولیس تنها تیم مدعی قهرمانی است که موفق به کسب پیروزی شد و در هفته‌ دوم این شانس را دارد که در حضور هواداران پر تعدادش به روند پیروزی ادامه‌ دهد.

اما فولاد نیز که  از شکست هفته‌ اول زخم خورده است، تنها با یک هدف پا به "آزادی" می‌گذارد و آن شکستن دادن میزبان و کسب هر سه امتیاز بازی است.

دیدار هر دو تیم از ساعت 20:45 آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار روز دوشنبه، تیم‌های همشهری ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز به دیدار هم می‌روند. در این دیدار که از ساعت 18 آغاز می‌شود، دو تیم تبریزی برای کسب سه امتیاز حساس به میدان می‌روند، در حالی که شرایط هر دو تیم در هفته‌ نخست متفاوت بود.

ماشین سازی در بازی اول عملکرد قابل قبولی را داشت و در اهواز فولاد را شکست داد، اما گسترش فولاد با وجود بازیکنان خوبی که در فصل نقل‌ و انتقالات جذب کرده است، نتوانست در هفته‌ نخست از سد پیکان تازه صعود کرده بگذرد و به یک امتیاز اکتفا کرد.

دوشنبه در تهران یک بازی حساس دیگر نیز برگزار می‌شود؛ دیداری که در آن نفت تهران به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود. نفت با علی دایی فصل را عجیب و غریب آغاز کرد و در حالی که سرنوشت این تیم تا دو هفته‌ باقی‌ مانده به شروع بازی‌ها مشخص نبود و از فروش امتیازش به ملوان سخن به میان می آمد، با علی دایی کار را آغاز کرد و در نخستین گام در تهران استقلال را متوقف کرد؛ اتفاقی که شاید بدبین‌ترین هوادار استقلال هم تصور آن را نمی‌کرد.

در هفته‌ نخست اتفاق جالب دیگری نیز رخ داد و آن شکست خانگی سپاهان برابر پدیده بود. پدیده طلایی پوشان اصفهان را در حالی شکست داد که عبدالله ویسی، سرمربی قهرمان فصل قبل روی نیمکت این تیم نشسته بود. سپاهانی‌ها که باور نمی‌کردند فصل را این گونه آغاز کنند، اکنون کار بسیار سختی برابر نفتی دارند که اکنون انگیزه های چند برابری دارد.

دیدار دو تیم از ساعت 20:35 در ورزشگاه تختی تهران آغاز می‌شود.

در آخرین دیدار هفته‌ دوم لیگ برتر در آبادان ، صنعت نفت این شهر میزبان تراکتورسازی تبریز است. تراکتورسازی که  در فصل نقل‌ و انتقالات  بسیار پر هزینه ظاهر شد و بازیکنان زیادی را کسب کرد این امید را در دل هوادارانش ایجاد کرده بود که فصل را نیز توفانی آغاز کند ، ولی در همان اولین گام به سدی به نام استقلال خوزستان برخورد کرد و در خانه برابر این تیم متوقف شد. اکنون تراکتورسازی برای آغاز روند پیروزی‌هایی که هوادارانش انتظار آن را دارند باید با یکی دیگر از تیم‌های خوزستانی دیدار کند ، ولی این بار علاوه بر حریف باید با هوای گرم آبادان نیز دست و پنجه نرم کند.

صنعت نفت آبادان که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، نیز مانند تراکتورسازی در هفته‌ اول یک امتیاز را کسب کرد، اما شرایط این تیم باعث می‌شود که این یک امتیاز را برایش یک پیروزی قلمداد کنیم. این تیم موفق شد در هفته‌ نخست در قم برابر صبا به تساوی برسد.

دیدار  صنعت نفت و تراکتورسازی از ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------