حذف الاتحاد از جام باشگاه‌های جهان در شب عملکرد ضعیف بنزما/ توقف بدموقع یوونتوس در سری آ



جام باشگاه های جهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال الاتحاد عربستان در جام باشگاه‌های جهان شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های برگزار شده در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، شامگاه جمعه تیم فوتبال الاهلی مصر به مصاف الاتحاد عربستان رفت که این رقابت با شکست ۳ بر ۱ نماینده عربستان همراه بود.

 

علی معلول در دقیقه ۲۱ بازی توانست برای الاهلی مصر از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا این تیم با نتیجه ۱ بر صفر از حریفش پیش بیفتد. در دقیقه ۴۵، کریم بنزما برای تیمش ضربه پنالتی را از دست داد تا  الاتحاد با شکست ۱ بر صفر به رختکن برود.

 

در نیمه دوم، حسین الشحات در دقیقه ۵۹ و آشور در دقیقه ۶۲ برای  الاهلی مصر گلزنی کردند. آنتونی مودست در دقیقه ۹۰ از الاهلی مصر اخراج شد تا این تیم در دقایق اضافه نیمه دوم، ۱۰ نفره کار خود را دنبال کند. کریم بنزما در دقیقه ۹۲ برای نماینده عربستان گلزنی کرد تا این تیم  با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل حریفش مغلوب شود.

 

الاهلی مصر با این پیروزی توانست به نیمه‌نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان برسد.

 

در دیگر دیدارهای برگزار شده، تیم فوتبال اوراوا ردز ژاپن توانست با نتیجه ۱ بر صفر لئون مکزیک را شکست دهد. در دقیقه ۸۴ لئون اخراجی داد و نتوانست نتیجه را جبران کند.

 

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

عصر جمعه و در ادامه هفته هفدهم لیگ عربستان سه بازی برگزار شد که در حساس‌ترین بازی، الهلال در ورزشگاه خانگی خود توانست با ۲ گل برابر الوحده به پیروزی دست پیدا کند.

 

برای الهلال در این بازی سعود عبدالحمید و الکساندر میتروویچ گلزنی کردند.

 

الهلال تیم بدون رقیب در فصل جاری لیگ عربستان بوده است به طوری‌که در ۱۷ بازی خود ۱۵ بار به پیروزی دست پیدا کرده و در ۲ بازی دیگر هم به تساوی رسیده تا با ۴۷ امتیاز و ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی النصر در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

 

در دیگر بازی حساس دیشب، الشباب برابر الفتح به تساوی دست یافت و ضمک هم با یک گل الرائد را شکست داد.

 

توقف بدموقع یوونتوس در سری آ / بازگشت اسپرز به ریل موفقیت

مهم‌ترین بازی جمعه شب در چارچوب هفته شانزدهم سری آ بین جنوا و یوونتوس برگزار شد. در حالی که بانوی پیر با تک گل کیه‌زا در دقیقه ۲۸ پیش افتاده بود و همگان منتظر یک پیروزی یک بر صفر دیگر به سبک و سیاق الگری بودند، در دقایق آغازین نیمه دوم دروازه شزنی باز شد و بیانکونری مقابل جنوا متوقف شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

 

اما در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره، شاگردان آنژه پوستج‌اغلو پس از پیروزی خیره کننده مقابل نیوکاسل این بار موفق به کسب یک پیروزی قاطع در خانه ناتینگهام فارست شدند. تاتنهام با ۲ گل ناتینگهام فارست را شکست داد و جایگاه خود در رتبه پنجم را تثبیت کرد.

 

هفته پانزدهم بوندسلیگا هم با بازی مونشن گلادباخ و وردربرمن آغاز شد که دو تیم در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. 

 

همچنین در آغاز هفته هفدهم لالیگا، اوساسونا موفق شد در خانه و با یک گل رایووایوکانو را مغلوب کند.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------