عجیب‌ترین عکس دربی جنجالی؛ وقتی کاپیتان استقلال داور VAR شد!



دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تصویری جذاب و هیجان‌انگیز از ثانیه‌های پایانی دربی؛ جایی که کاپیتان استقلال پشت مانیتور ایستاده و منتظر اعلام موعود بنیادی‌فر برای پنالتی است.

به گزارش ورزش سه، اولین بازی فوتبال ایران که با حضور VAR برگزار شد، حاشیه‌هایش کمتر از دیدارهای بدون کمک داور ویدئویی نبود؛ حالا انبوه اعتراض‌ها به‌خاطر استفاده از این تکنولوژی است و تفاوت ویژه نسبت به بازی‌های دیگر که بدون کمک داور ویدئویی بود، ثبت تصاویر جدید از داوران و بازیکنان پای مانیتور است؛ درست مثل صحنه‌ای که سیدحسین حسینی دروازه استقلال را رها کرد و پشت تابلوهای تبلیغاتی مشغول بازبینی صحنه شد!

 

ثانیه‌های پایانی دربی 102 و در لحظاتی که موعود بنیادی‌فر برای بررسی برخورد علی نعمتی و آرش رضاوند داخل محوطه جریمه پرسپولیس ابتدا با داور حاضر در اتاق VAR مشاوره کرد و سپس برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال هم مثل داور وسط مشغول چک کردن برخورد بود.

 

حسینی وقتی متوجه شد یکی از عکاسان پشت دروازه استقلال با لپ‌تاپ و از طریق اینترنت مشغول تماشای صحنه‌های آهسته بازی پخش شده تلویزیون است، سریعا دروازه خود را ترک کرد و با حضور پشت تابلوهای تبلیغاتی به بررسی برخورد میان نعمتی و رضاوند پرداخت. دروازه‌بان استقلال در لحظات توقف بازی در نقش داور VAR به آنالیز داوری صحنه مشغول شد و حتی با عکاسان در این خصوص به برقراری دیالوگ پرداخت.

 

کاپیتان آبی‌ها در لحظاتی که موعود بنیادی‌فر هنوز تصمیم خود برای گرفتن پنالتی به سود استقلال را اعلام نکرده بود، بارها خطاب به عکاسان حاضر پشت تابلوهای تبلیغاتی گفت که خطا واضح است و داور باید اعلام پنالتی به سود استقلال کند. البته که او بسیار دورتر از موعود بنیادی‌فر بود و قطعا صدایش به داور نمی‌رسید اما پس از آنالیز این صحنه جنجالی نظر خودش مبنی بر درست بودن پنالتی (قبل از اعلام آن) بر زبان آورده بود.

 

در روزی که VAR برای اولین‌بار در یک مسابقه فوتبال داخلی ایران مورد استفاده قرار گرفت، بارها توقف بازی را شاهد بودیم و طولانی شدن این وقفه‌ها برای بررسی صحنه‌های مشکوک توسط بنیادی‌فر فرصت‌هایی از این دست را هم در اختیار بازیکنی مثل سیدحسین حسینی قرارداد تا با خیال آسوده دروازه‌اش را رها کند و چندین متر از آن دور شود تا به بررسی صحنه‌ای جنجالی (مثل داور) بپردازد، آن‌هم با لپ‌تاپ در جایی که فکرش را نمی‌کنید!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------