برد چلسی در شب توقف منچسترسیتی/ تعلیق بازی بورنموث - لوتون در پی از حال رفتن یک بازیکن



مسابقات فوتبال جهان در 25 آذر 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی آبی‌های لندن و توقف شاگردان پپ گواردیولا در دیدارهای خانگی دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران، 4 مسابقه همزمان برگزار شد که در پایان آنها چلسی به پیروزی دست پیدا کرد اما منچسترسیتی در آخرین دقیقه بازی برد را با تساوی عوض کرد.

 

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، تیم فوتبال چلسی پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر، ششمین برد فصل خود را کسب کرد و میهمان خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. در این بازی کول پالمر در دقیقه 54 و نیکولاس جکسون در دقیقه 61 برای آبی‌های لندن گلزنی کردند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با این نتیجه 22 امتیازی شدند و با ایستادن در رده دهم به نیمه بالای جدول برگشتند.

 

در بازی همزمان اما منچسترسیتی هم که در خانه برابر کریستال پالاس به میدان رفته بود، به تساوی 2-2 رضایت داد. سیتی در حالی متوقف شد که با گل‌‌های جک گریلیش در قیقه 24 و ریکو لویس در دقیقه 54، از حریف خود پیش افتاده بود. کریستال پالاس در دقیقه 76 توسط ژان فیلیپه ماتتا اولین گل خود را به ثمر رساند و در دقیقه 5+90 هم با گلی که میشل اولیسه از روی نقطه پنالتی زد، از شکست گریخت. این پنالتی حاصل خطای فیل فودن روی ژان فیلیپ ماتتا بود.

 

در بازی سوم نیوکاسل با نتیجه‌ قاطع 3 بر صفر میهمانش فولام را از پیش رو برداشت. در این بازی که فولام از دقیقه 22 آن را اخراج رائول خیمنز 10 نفره بود، لوئیس مایلی در دقیقه 57، میگل آلمیرون در دقیقه 64 و دنیل برن در دقیقه 82 برای نیوکاسل گلزنی کردند تا این تیم با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند.

 

تعلیق بازی بورنموث - لوتون در پی از حال رفتن یک بازیکن

در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال بورنموث میزبان لوتون تاون بود که این بازی با یک حادثه همراه شد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 25 آذر 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در دقیقه 58 بازی و در حالی که دو تیم یک - یک مساوی بودند، تامی لاکر، کاپیتان و مدافع میانی تیم لوتون ناگهان از حال رفت. بلافاصله پس از این اتفاق کادر پزشکی تیم لوتون به زمین بازی رفتند تا مراقبت‌های لازم را از بازیکن تیم میهمان انجام دهند و پس از چندین دقیقه بازیکن با برانکارد به بیرون از زمین انتقال داده شد.

 

طبق اعلام کادر پزشکی تیم لوتون، خوشبختانه لاکر هوشیاری خود را به دست آورده و به محرک‌ها پاسخ داده است که این نشانه مثبتی تلقی شده است.

 

هنوز علت از حال رفتن کاپیتان تیم لوتون مشخص نیست اما این دومین بار در سال جاری است که او دچار چنین حادثه‌ای می‌شود. دفعه قبلی در بازی فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس بود.

 

در پی رخ دادن این اتفاق بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند و بعد از گذشت 25 دقیقه، هنوز مشخص نیست که بازی ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

 

***

 

اتلتیکومادرید دست خالی باسک را ترک کرد

دیدارهای هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران، با برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه سن‌مامس پیگیری شد که در آن تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو میهمانش اتلتیکومادرید را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

گورکا گوروستا در دقیقه 51 و نیکو ویلیامز در دقیقه 64 دو گل میزبان باسکی را در این بازی به ثمر رساندند.

 

این چهارمین باخت فصل شاگردان دیه‌گو سیمئونه و نهمین برد تیم تحت هدایت ارنستو والورده در فصل جاری لالیگا بود. اتلتیکومادرید 34 امتیاز با وجود این باخت همچنان در رده سوم است اما در صورت پیروزی نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش بارسلونا در بازی ساعت 23:30 برابر بارسلونا، روخی بلانکو این جایگاه را به رقیب کاتالان تقدیم خواهد کرد. این در حالیست که بیلبائو نیز فاصله خود اتلتیکومادرید به تنها 2 امتیاز کاهش داده است. البته اتلتیکومادرید یک بازی معوقه هم دارد.

 

در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لالیگا از ساعت 21 سویا میزبان ختافه است.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا جیرونا 41 امتیازی صدرنشین است، رئال مادرید با 39 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید 34 امتیاز سوم است.

 

***

 

دورتموند بازهم امتیاز از دست داد

در هفته پانزدهم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد.

 

در حساس ترین بازی بوروسیا دورتموند مهمان آگزبورگ بود که این بازی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده‌بندی زیاد شود.

 

دورتموند با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

در جدول رده‌بندی بایر لورکوزن با ۳۶ امتیاز در صدر قرار دارد و بایرن مونیخ هم با ۳۲ امتیاز در رده دوم است.

 

نتایج دیگر بازی ها:

بوخوم ۳- یونیون برلین ۰

دارمشتات ۰-وولفسبورگ۱

ماینتس ۰-هایدنهایم۱

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------