بارسلونا ۲ امتیاز دیگر از دست داد/ پیروزی ناپولی در شب طوفانی ناپل



دیدار بارسلونا و والنسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان ژاوی هرناندس نتوانستند به دو شکست متوالی اخیر خود در لیگ و اروپا، واکنشی در خور اعتنا نشان دهند.

به گزارش تسنیم، پس از باخت سنگین در دربی کاتالونیا و شکست مقابل تیم قعرنشین جدول گروهش در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا شنبه شب با یک تساوی خارج از خانه مقابل والنسیا سریال نتایج ضعیفش را ادامه داد.

 

شاگردان ژاوی هرناندس که با کسب پیروزی می‌‌توانستند جایگاه خود را در جدول لالیگا مستحکم کنند، به تساوی یک - یک مقابل خفاش‌ها رضایت دادند. آنها با گلزنی ژوائو فلیکس در دقیقه 55 از تیم میزبان پیش افتادند، اما والنسیا در دقیقه 70 با گلزنی اوگو گیامون کار را به تساوی کشاند.

 

این نتیجه بارسلونا را با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید، تنها با یک امتیاز بالاتر از این تیم در رده سوم جدول لالیگا قرار داد. این در حالیست که دو تیم بالای جدول یعنی جیرونای صدرنشین که 41 امتیازی است و رئال مادرید رده دومی که 39 امتیاز دارد، در صورت کسب پیروزی در بازی‌های این هفته خود، فاصله‌شان با بارسلونا را به ترتیب به 9 و هفت امتیاز افزایش می‌دهند.

 

پیروزی ناپولی در شب طوفانی ناپل

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا، دیشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران تیم فوتبال ناپولی پذیرای کالیاری بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

در این بازی که به خاطر طوفان در شهر ناپل و در نتیجه آن وارد آمدن خساراتی به سقف ورزشگاه دیه‌گو مارادونا و بروز یکسری مشکلات در گیت‌های ورود با نیم ساعت تأخیر آغاز شد، بهتری‌های فصل گذشته ناپولی گلزنی کردند. ابتدا ویکتور اوسیمن در دقیقه 69 گلزنی کرد که گل او را کالیاری در دقیقه 72 توسط لئوناردو پاولوتی پاسخ داد اما در ادامه خویچا کوارتسخلیا با پاس گل اوسیمن در دقیقه 75، هر سه امتیاز را برای تیم میزبان به ارمغان آورد.

 

به این ترتیب اولین پیروزی شاگردان والتر ماتزاری پس از دو باخت متوالی رقم خورد و این تیم با 27 امتیاز از رم 25 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده سبقت گرفت و در رده چهارم ایستاد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------