صدرنشینی میلان با برد در دربی برلوسکونی/ صعود آرسنال به صدر جدول لیگ برتر انگلیس



دیدار میلان و مونتزا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نبرد دو تیمی که سیلویو برلوسکونی فقید مالک آنها بوده با پیروزی قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان همراه شد.

به گزارش تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) از ساعت 15 به وقت تهران، تیم‌های میلان و مونتزا در ورزشگاه سن‌سیرو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری 3 بر صفر روسونری همراه بود.

 

تیانی ریندرز در دقیقه 3، یان کارلو سیمیچ در دقیقه 41 و نوا اوکافور در دقیقه 76 گل‌های منجر به ثبت دهمین پیروزی فصل میلان را در این بازی به ثمر رساندند. این سومین برد متوالی میلان در سومین بازی‌اش برابر مونتزا در سری A بود.

 

میلان با کسب تمام امتیازات این بازی، 32 امتیازی شد و فاصله خود را با یوونتوس رده دومی به 5 امتیاز کاهش داد. این در حالیست که اینتر با یک بازی کمتر و 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

 

***

 

صعود آرسنال به صدر جدول با پیروزی در امارات/ برنتفورد با حضور ۹۰ دقیقه‌ای قدوس باخت
در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال آرسنال میهمانش برایتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

آرسنال در دقیقه 53 اولین گلش را توسط گابریل ژسوس به ثمر رساند. کاوی هارتس هم با پاس ادی انکتیا در دقیقه 87 اختلاف را برای توپچی‌ها دو برابر و خیال آنها را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد. شاگردان میکل آرتتا با کسب این پیروزی 39 امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول صعود می‌کنند.

 

دیگر تیم لندنی، برنتفورد که سامان قدوس در آن توپ می‌زند، مقابل میهمانش استون‌ویلا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در این بازی که برنتفورد با اخراج بن می در دقیقه 71 ، مجبور شد 10 نفره به کارش ادامه دهد، سامان قدوس از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت. برنتفورد با گل کین لوئیس پاتر در دقیقه 45 پیش افتاد اما بعد از 10 نفره شدنش ورق به سود تیم میهمان برگشت و این تیم با گل‌های الکس مورنو در دقیقه 77 و اوله واتکینز در دقیقه 85 بازی را برد. در پایان این بازی میان بازیکنان دو تیم درگیری شکل گرفت که در نتیجه آن بوبکار کامارا بازیکن تیم استون‌ویلا در دقیقه 8+90 کارت قرمز گرفت.

 

شاگردان اونای امری با کسب دوازدهمین پیروزی‌شان در این فصل، 38 امتیازی شدند و با حفظ اختلاف یک امتیازی‌شان با آرسنال در رده دوم قرار گرفتند.

 

سومین تیم لندنی که امروز به میدان رفت، وستهام بود که میهمانش ولورهمپتون را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد. محمد کودوس در دقایق 22 و 32 و جارود بوون در دقیقه 74 گل‌های وستهامی که اکنون با 27 امتیاز بالاتر از منچستریونایتد در رده هفتم قرار گرفته است، به ثمر رساندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------