زور لیورپول و منچستریونایتد به هم نرسید/ جشنواره گل رئال مادرید مقابل ویارئال



دیدار لیورپول و منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدار حساس هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد در آنفیلد ورزشگاه خانگی لیورپول به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در این بازی پر برخورد که 8 کارت زرد را برای بازیکنان دو تیم و یک اخراجی برای منچستر یانایتد در پی داشت با وجود موقعیت‌هایی که به دست آمد توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دو تیم پر هوادار انگلیسی امتیازات را تقسیم کنند. دیوگو دالوت با 2 کارت زرد در اواخر بازی از زمین اخراج شد.

 

با این نتیجه لیورپول 38 امتیازی و منچستریونایتد 28 امتیازی شدند. منچسریونایتد در هفته بعد میهمان وستهام خواهد بود و لیورپول در حساس ترین بازی هفته میزبان آرسنال صدرنشین خواهد بود.

 

***

 

رُم از پس شگفتی‌ساز فصل سری A برنیامد/ آزمون ۳۲ دقیقه بازی کرد

شاگردان ژوزه مورینیو در خانه تیمی که در این فصل کالچو با کسب نتایج فراتر از انتظار، شگفتی‌ساز شده‌اند تن به شکست دادند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در ادامه بازی‌های هفته شانزدهم سری A ایتالیا، دیشب (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم فوتبال بولونیا میزبان تیم رم بود و با تحمیل شکست 2 بر صفر به میهمانش، به روند تحسین‌برانگیزش در فصل جاری ادامه داد.

 

بولونیا که بعد از اینتر و یوونتوس، کمترین باخت را در این فصل سری A داشته (2 مورد)، هفتمین پیروزی‌اش را کسب کرد تا 28 امتیازی شود و با صعود به رده چهارم جدول بالاتر از تیم‌هایی مانند ناپولی، فیورنتینا، رم و آتالانتا، به شگفتی‌سازی‌هایش ادامه داد.

 

گل‌های این بازی را نیکلا مورو در دقیقه 37 و راسمونس کریستنسن در دقیقه 49 (گل به خودی) زدند. سردار آزمون، بازیکن ایرانی رم  که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در دقیقه 63 به جای دیه‌گو آلونسو وارد میدان شد تا جالوروسی با سه مهاجم برای جبران گل‌های خورده تلاش کند اما ورود او هم فایده‌ای به حال تیم آقای خاص نداشت.

 

بولونیا حتی در دقیقه 85 بازی با اخراج مدافع تعویضی‌اش، جان لوکومی 10 نفره شد اما رم از برتری عددی‌اش در دقایق پایانی بازی هم سودی نبرد و در نهایت برای پنجمین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد تا 25 امتیازی بماند و به رده هفتم جدول سقوط کند.

 

یکی از نکات جالب توجه این بازی تعویض رناتو سانچس، بال پرتغالی تیم فوتبال رم در دقیقه 63 بود در حالی که آقای خاص او را بین دو نیمه و به جای لئوناردو اسپیناتزولا به میدان فرستاده بود. سانچس در تمام طول فصل به دلیل ناآمادگی جسمانی موجب نارضایتی مورینیو شده بود، با تعجب از میدان خارج شد و بعد از پیمودن دور زمین بازی بدون آنکه هموطنش و هیچ یک از دیگر اعضای کادر فنی به استقبالش بروند و حتی نگاهش کنند، روی نیمکت برگشت. با توجه به این اتفاق بسیار محتمل است که سانچس در پایان فصل و تمام شدن قرارداد قرضی‌اش به تیم اصلی خود پاری‌سن‌ژرمن برگردد.

 

گام بلند اینتر برای قهرمانی نیم‌فصل با غلبه بر لاتزیو

در آخرین بازی شب سوم از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال لاتزیو و اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر اینتر به پایان رسید.

 

لائوتارو مارتینس در دقیقه 40 و مارکوس تورام در دقیقه 66 گل‌های اینتر را در این بازی به ثمر رساندند تا نراتزوری با کسب یازدهمین برد این فصل خود، 41 امتیازی شود و با افزایش فاصله‌‌اش با یوونتوس رده دومی، حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان نیم‌فصل نخست سری A باقی مانده است.

 

شاگردان دیه‌گو سیمئونه آخرین بار روز پنجم مهر مقابل ساسولو تن به شکست دادند و از آن تاریخ تا به امروز 10 بازی را در سری A بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند.

 

لاتزیوی میزبان هم که در دقیقه 86 با اخراج مانوئل لاتزاری 10 نفره شد، برای هفتمین بار در این فصل تن به شکست داد و با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی تیم‌های اینتر با 41، یوونتوس با 37، میلان با 32 و بولونیا با 28 امتیاز اول تا چهارم هستند.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه ۹۴ پیروزی را با تساوی عوض کرد

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با دریافت یک گل بدموقع از کسب سه امتیاز بازی‌اش در خانه لیل باز ماند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در یکقدمی کسب یک پیروزی مهم در خانه لیل، برد را با تساوی عوض کرد.

 

پاریسی‌ها که برای برگزاری آخرین بازی هفته شانزدهم لوشامپیونه پا به میدان گذاشته بودند، با گلزنی کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 از حریف خود پیش افتادند و تا دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم بازی را برده بودند تا اینکه جاناتان دیوید گل تساوی را برای لیل به ثمر رساند و کام هواداران تیم میهمان که خودشان را برای جشن گرفتن بابت دوازدهمین برد فصل آماده کرده بودند، تلخ کرد.

 

با این نتیجه پاریسی‌ها 37 امتیازی شدند هرچند حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول نسبت به هفته گذشته بیشتر شد، چرا که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها در جدول یعنی نیس شنبه به لوآور باخت.

 

در پایان هفته شانزدهم لوشامپیونه بعد از پاریسی‌های 37 امتیازی، نیس با 32 امتیاز در رده دوم قرار دارد، موناکوی 30 امتیازی سوم است و لیل 28 امتیازی هم رده چهارم را در اختیار دارد.

 

***

 

پیروزی آسان بایرن مونیخ برابر یکی از مدعیان کورس قهرمانی بوندس‌لیگا

باواریایی‌ها در مصافی خانگی با یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی‌ بوندس‌لیگا، موفق به کسب یک پیروزی قاطع شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در آخرین بازی از هفته پانزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، دیشب (یکشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای اشتوتگارت بود و میهمان خود که امسال در قامت یک مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی ظاهر شده است را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

 

گل نخست بازی خیلی زود و کمتر از دو دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت داور توسط بهترین گلزن فصل باواریایی‌ها یعنی هری کین رقم خورد.

 

پس از به ثمر رساندن دو گل ناسالم توسط کیم مین جائه و توماس مولر، هری کین یک بار دیگر در دقیقه 55 دروازه اشتوتگارت را گشود.

 

سومین گل را هم کیم مین جائه در دقیقه 63 به ثمر رساند تا نشان دهد مردود اعلام شدن گل اولش این مدافع کره‌ای را از گشودن دروازه حریف ناامید نکرده است.

 

با این نتیجه بایرن مونیخ که یک بازی معوقه هم دارد، 35 امتیازی شد و فاصله خود با بایرلورکوزن، صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را به چهار امتیاز کاهش داد.

 

اشتوتگارت نیز با قبول چهارمین باختش در این فصل 31 امتیازی ماند و نتوانست رده سوم جدول را از لایپزیگ 32 امتیازی پس بگیرد.

 

در این بازی علاوه بر افزایش اختلاف میان بایرن مونیخ و اشتوتگارت، فاصله میان دو گلزن برتر این دو تیم هم از یکدیگر بیشتر شد، چرا که هری کین آمار خودش به‌عنوان برترین گلزن این فصل بوندس‌لیگا را به 20 گل افزایش داد در حالی که سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت 16 گله باقی ماند.

 

***

 

رئال مادرید «زیردریایی زرد» را در جشنواره گل برنابئو غرق کرد/ فاصله با بارسلونا به ۷ امتیاز رسید

تیم فوتبال رئال مادرید با کسب یک پیروزی پرگل خانگی مقابل ویارئال موقتاً صدر جدول لالیگا را از آن خود کرد و فاصله‌اش با بارسلونا را هم افزایش داد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در پایان سومین شب از هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای ویارئال بود که این بازی با برتری 4 بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

 

جود بلینگام ماشین گلزنی انگلیسی این فصل رئالی‌ها، در دقیقه 25 نخستین گل بازی را به ثمر رساند. پس از او هم‌تیمی برزیلی‌اش رودریگو در دقیقه 37 اختلاف را به دو گل افزایش داد. ویارئال با گلزنی خوزه لوئیس مورالس در دقیقه 54 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما تنها 10 دقیقه بعد رئال مادرید با گلی که براهیم دیاس به ثمر رساند، امیدهای زیردریایی زرد برای کسب امتیاز از این بازی را کمرنگ کرد. حسن ختام پیروزی کهکشانی‌ها هم گلی بود که لوکا مودریچ در دقیقه 68 با پاسی از رودریگو به ثمر رساند.

 

به این ترتیب سیزدهمین پیروزی فصل شاگردان کارلو آنچلوتی رقم خورد و آنها با 42 امتیاز موقتاً بالاتر از جیرونای 41 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده است، در صدر جدول قرار گرفتند. همچنین با این پیروزی، رئال مادرید فاصله خود با رقیب دیرینه‌‌اش بارسلونا که این هفته مقابل والنسیا متوقف شد را به هفت امتیاز افزایش داد تا مطمئن شود که نیم‌فصل نخست را بالاتر از رقیب کاتالان به پایان می‌رساند. ویارئال بحران‌زده نیز با قبول نهمین شکستش در این فصل با 16 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------