تن هاخ: باید لیورپول را با دو گل می‌بردیم/ کلوپ: یونایتد از بازی ۷-۰ هم بدتر بود



تن هاخ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش مقابل لیورپول راضی است و فکر می‌کند تیمش حتی می‌توانسته پیروز میدان باشد.

به گزارش ورزش سه، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپول با وجود ارائه یک نمایش بسیار برتر و هجومی موفق نشد به پیروزی و گل برسد و با نتیجه 0-0 در خانه متوقف شد و صدر جدول را از دست داد. اریک تن هاخ در مصاحبه بعد از بازی گفت که از عملکرد شاگردانش رضایت داشته و همه چیز مطابق برنامه پیش رفته است.

 

نظرتان در مورد بازی؟
"عملکرد از طرف ما بسیار خوب بود و برای بازی برنامه داشتیم که خیلی خوب اجرا شد. همه بازیکنان درخشان بودند. تنها انتقادم به میزان مالکیت توپ است. می‌توانستیم بیشتر به آنها صدمه بزنیم. اگر روی دو موقعیت گل می‌زدیم، می‌توانستیم بازی را ببریم."

 

کارت قرمز دالوت؟
"می‌توانم چیزی در مورد آن بگویم ولی ترجیح می‌دهم این کار را نکنم. آن را به عهده شما (خبرنگاران) می‌گذارم. شاید شما (چیزی در مورد آن بگویید)."

 

کیفیت کوبو ماینو؟
"او آرامش و خونسردی دارد. بهترین ویژگی او آنالیز و بازی خوانی سریع است، البته که از نظر بدنی هم بسیار خوب است."

 

انتقادات شما را خشمگین نمی‌کند؟
" کاملا برعکس. این چیزها خونسردی بیشتری به من می‌دهد."

 

از تساوی راضی هستید؟
"البته که ما این امتیاز را با روی خوش می‌گیریم و از این امتیاز راضی هستیم زیرا لیورپول در فرم بسیار خوبی اینجا، در آنفیلد، ظاهر شده است. آنها همیشه اینجا گل می‌زنند ولی ما جلوی آن را گرفتیم و مانع خلق موقعیت و گلزنی آنها شدیم. یازده نفر ما در زمین بسیار خوب بودند."

 

***

 

کلوپ: یونایتد امشب از بازی ۷-۰ هم بدتر بود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی بدون گل مقابل منچستر یونایتد مدعی شد شیاطین سرخ حتی از بازی معروف ۷-۰ هم ضعیف‌تر بازی کرده‌اند!

 

کلوپ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

عملکرد تیم در بازی امشب؟
خیلی خوب بازی کردند و از آنها راضی هستم. اتفاقات خوبی در زمین افتاد و تنها چیزی که باب میلم نبود گل نزدن بود. موقعیت‌هایی که داشتیم کافی بودند اما استفاده نکردیم. پرس و سرعت تیم را هم دوست داشتم. امشب بهترین عملکردمان در پرس از زمانی که این تیم شکل گرفته است را دیدیم.

 

سبک بازی یونایتد؟
خیلی عجیب بود. نمی‌توانم به یاد بیاورم که مانند امشب توانسته باشیم مقابل یونایتد برتر باشیم. حتی بازی ۷-۰ هم این‌گونه نبود و بازیکنان یونایتد بیشتر از امشب در بازی حضور داشتند. احتمالا الان آنها حسی بهتر از ما دارند، اما ما یک امتیاز را می‌گیریم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

 

مشکل گل نزدن تیم؟
این را مدتی است زیر نظر دارم. در بازی با فولام روی شوت از راه دور به گل رسیدیم و در محوطه مشکل داشتیم. امشب نیز همین بود. از همان زمان حدس می‌زدم که روزی می‌رسد که بگوییم «شاید باید چند برابر بیشتر پاس می‌دادیم.»

 

تعویض‌های تیم؟
طبیعتاً همه بازیکنان ورودی با توجه به سبک بازی یونایتد به بازی رفتند. وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که دفاع می‌کند و به یارگیری پرداخته است، هر تغییر کوچکی می‌تواند تاکتیکی باشد و بازی را به نفع شما برگرداند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------