پاسخ کمیته انضباطی به تبرئه باشگاه استقلال از کسر امتیاز



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، هنوز رأیی برای پرونده باشگاه استقلال صادر نشده است.

به گزارش تسنیم، رضا جاودانی در واکنش به شایعه منتشرشده درباره تبرئه باشگاه استقلال در پرونده ابهامات مطرح شده در قرارداد چند بازیکن و شکایت چند باشگاه از آبی‌پوشان اظهار داشت: این شایعه که رأی صادر شده، چرت محض است! اصلاً هنوز استعلام‌ها نیامده است و جلسه‌ای برگزار نکردیم که رأی صادر شود. معلوم نیست چطور یک نفر شبانه یک استوری در فضای مجازی منتشر می‌کند و بعد از آن این هجمه علیه کمیته انضباطی ایجاد می‌شود. بر چه اساس این هجمه ایجاد شده است؟ مگر ما رأیی دادیم؟

 

وی افزود: تا این لحظه جواب استعلام‌ها نیامده است. ضمن اینکه قرار است سعید مهری و محمدرضا خالدآبادی هم بعد از بازی آتی استقلال در جلسه کمیته انضباطی شرکت کنند و توضیحاتی بدهند. برخی‌ها مشخص نیست چطور این هجمه را به کمیته انضباطی وارد می‌کنند و متأسفانه کمیته اخلاق هم خواب است و نمی‌دانم چرا برخوردی نمی‌شود!

 

جاودانی تصریح کرد: کمیته انضباطی فارغ از رنگ‌ها پس از آمدن جواب استعلام‌ها و اظهارات افراد، با بررسی مدارک رأی خود را خواهد داد و تا این لحظه هیچ رأیی صادر نشده است.

 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده مربوط به دربی ۱۰۲ به این کمیته رسیده است یا خیر، گفت: بله! امروز پرونده‌ای در این مورد رسیده است و باید آن را مطالعه کنیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم دو طرف هم علیه هم شکایت‌هایی کرده‌اند که باید بررسی شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------