آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

فیگو: برای فوتبال به ایران نیامدم



فیگو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتظار طولانی خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام به دیداری کوتاه با ستاره سابق فوتبال جهان منجر شد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که گفته می‌شد ساعت پرواز لوئیز فیگو، مرد جنجالی فوتبال جهان در ابتدای هزاره جدید در ساعت 20:30 یکشنبه شب در تهران به زمین خواهد نشست، اما او کمی پیش از ساعت یک بامداد دوشنبه کریدور پاویون فرودگاه امام را دور زد و با خبرنگارانی که در سرمای منطقه فرودگاه انتظار او را میکشیدند، رودررو شد. او در حالی که با لبخند دوربین‌ها را با زیر چشم در نظر داشت، تنها یکی، دو جمله کوتاه در پاسخ با خبرنگاران حرف زد.

 

افرادی که فیگو را همراهی می‌کردند، ظاهرا علاقه‌ای نداشتند که او با خبرنگاران به صحبت بنشیند؛ شاید هم این خود فیگو بود که پس از پرواز طولانی‌اش از لیسبون به استانبول و سپس تهران، قصد نداشت فعلا با خبرنگاران صحبت کند و احیانا پاسخ سوالات متعدد آنها را بدهد؛ با این حال او در یکی، دو جمله‌ای که با خبرنگاران حرف زد، اعلام کرد برای موضوع فوتبالی در ایران نیست و علت حضورش در تهران به مسائل اقتصادی بازمی‌گردد.

 

یکشنبه شب تیمی از یک برند ایرانی در فرودگاه حاضر بودند تا فیگو را تحت الحفظ به هتل مجلل محل اقامتش ببرند و خبرنگارانی که تعداد زیادی سوال درباره او و احتمالا موضوعات مربوط به فوتبال ایران و پرتغال، کریستیانو رونالدو، مهدی طارمی و ... آماده کرده بودند، فعلا باید منتظر هماهنگی‌های بعدی بمانند.

 

بلافاصله وقتی خبرنگاران اولین برخورد را با فیگو داشتند، متوجه شدند که شرایط سختی برای مصاحبه با این ستاره سابق فوتبال جهان دارند، چراکه حدود 10 نفر او را همراهی می‌کردند و به طور اتفاقی همه مخالف مصاحبه بودند و در این شرایط، وی از مقابل لنز دوربین‌ها عبور کرد و در خودروی در نظر گرفته شده نشست.

 

«مراقب باشید، مراقب باشید، مراقب باش، در آنجاست»؛ این جمله فیگو خطاب به یکی از افراد حاضر در فرودگاه بود که بخاطر دیدارش در آنجا حضور داشت و نزدیک بود بخاطر تماشای این ستاره سابق فوتبال با در ورودی برخورد کند.

 

خبرنگار ما هم تلاش زیادی کرد مصاحبه کوتاهی با فیگو داشته باشد که این اتفاق نیفتاد و او حتی واکنشی به سوال برای انتخاب رئال یا بارسا هم نداشت و پس از تشکر از خبرنگاران به سمت هتل حرکت کرد.

 

فیگو که احتمالا سفری کوتاه در تهران خواهد داشت و شاید در یک نشست مطبوعاتی شرکت کند، ممکن است همین امشب در هتل پاسخگوی سوال خبرنگاران باشد؛ بنابر این، عکاسان و پاپاراتزی‌ها و دوربین به دست‌هایی که در فرودگاه منتظر او بودند، خودروی وی را تا هتل همراهی خواهند کرد تا شاید در آنجا به پاسخ سوالات‌شان برسند.

 

فیگو قبلا در معیت تیم ستارگان جهان به ایران آمده و یک گل به یادماندنی نیز وارد دروازه احمدرضا عابدزاده کرده است؛ او بدون کوچک‌ترین تفاوت از نظر فیزیکی با سفر قبلی، حالا در ایران است و باید دید چه زمانی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود و البته بازتاب آن در روزنامه‌های بزرگی مثل مارکا، موندو و ... به انتشار خواهد رسید.

 

البته حضور فیگو در ایران کوتاه‌مدت خواهد بود و او امشب (دوشنبه) و پس از پایان سفر اقتصادی خود، تهران را ترک خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------