آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

پرسپولیس به قعرنشین لیگ امتیاز داد/ تساوی بدون گل در دو بازی دیگر هفته سیزدهم



دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم پرسپولیس در دومین هفته متوالی مقابل حریفی با نام استقلال متوقف و از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر دور شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

در این بازی جواد آقایی‌پور در دقایق 6 و 49 برای استقلال خوزستان و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 32 (از روی نقطه پنالتی) و نبیل باهویی در دقیقه 68 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

شاگردان گل‌محمدی با این تساوی 22 امتیازی شدند و همچنان در رده پنجم جدول باقی ماندند تا به این ترتیب از جمع تیم‌های بالانشین جدول جا بمانند.

 

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی (67 - محمدحسین باصری)، حسین احمدی (75 - محمد سلطانی‌مهر)، بهروز بارانی (6+90 - ابوالفضل طاهرنژاد) و جواد آقایی‌پور.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه (3+90 - گئورگی گولسیانی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (46 - سروش رفیعی)، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری (64 - نبیل باهویی).

 

داور: امیر عرب‌براقی

 

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک برای تیم استقلال روی اشتباه بیرانوند و تعلل مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل نخست آبی‌های اهواز شد. در این صحنه ارسال بازیکنان استقلال با دفع ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی‌پور نشست و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

 

دقیقه 21: محمد عمری با ورود به محوطه جریمه استقلال خوزستان برخوردی با متین کریم‌زاده داشت، اما نظر داور روی اعلام پنالتی نبود و تأکید بر ادامه بازی داشت.

 

دقیقه 32: صحنه مشکوک رخ داده روی میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان توسط داور خطای پنالتی تشخیص داده شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه و حتی برای دقایقی بازی متوقف شد.

 

دقیقه 33: حسین ساکی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

دقیقه 40: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

 

دقیقه 8+45: بازی به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران حدود 10 دقیقه متوقف بود و با تصمیم داور و ناظر بازی پس از برقراری آرامش دوباره روی سکوها، این مسابقه مجدداً از سر گرفته شد.

 

دقیقه 13+45: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرزین گروسیان به زحمت دفع کرد.

 

نیمه دوم

دقیقه 46: نیمه دوم به دلیل تأخیر داوران در ورود به زمین با تأخیر چند دقیقه‌ای آغاز شد.

 

دقیقه 49: جواد آقایی‌پور بار دیگر از تعلل بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در این صحنه توپ ارسالی بازیکنان استقلال روی اثرگذاری کاظمی در داخل محوطه شش قدم روی پای آقایی‌پور نشست و دروازه بیرانوند برای بار دوم در این بازی باز شد.

 

دقیقه 62: ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به شکلی بسیار خطرناک پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

 

دقیقه 68: نبیل باهویی با یک ضربه سر شیرجه‌ای روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا باز هم کار به تساوی کشیده شود.

 

دقیقه 77: حملات متعدد پرسپولیسی‌ها در این لحظه بی‌نتیجه بود و ضربه سر شهاب زاهدی با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

دقیقه 86: کنترل زیبای نبیل باهویی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

***

 

دو تساوی مشابه در دیدار شمس آذر - صنعت نفت و آلومینیوم - گل‌گهر

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، دو دیدار همزمان از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه‌های امام خمینی (ره) اراک و سردار آزادگان قزوین برگزار شد که نتایج زیر حاصل شد:

 

شمس‌ آذر قزوین صفر - صنعت نفت آبادان صفر

داور: شبیر بهروزی

 

کارت زرد: امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی و عیسی مرادی از شمس آذر و فیاض میردورقی از صنعت نفت

 

آلومینیوم اراک صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

داور: امیرسامان سلطانی

 

کارت زرد: رضا جبیره، محمد لطفی و بهروز نوروزی فرد از آلومینیوم و علیرضا کوشکی و علی‌اصغر عاشوری از گل‌گهر

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------