واکنش پیام نیازمند به ابطال مجوز واردات خودروی فوتبالیست‌ها: بازیکنان از جیبشان برای واردات هزینه کرده‌اند



پیام نیازمند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان ذخیره تیم ملی در جام جهانی گفت: مجوز واردات خودرو به خاطر صعود ایران به جام جهانی بود و خیلی‌ها از جیبشان هزینه کرده‌اند!

به گزارش ایسنا، پیام نیازمند پس از برتری ۵ بر صفر سپاهان مقابل هوادار گفت: خدا را شکر بچه‌ها امروز خیلی هجومی بازی کردند و فکر می‌کنم تیم برتر زمین بودیم و روند خوبمان را حفظ کردیم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و به امتیازهای لازم برسیم.

 

دروازه‌بان سپاهان درباره شانس بالای این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: صحبت‌کردن از قهرمانی خیلی زود است. بازی‌های زیادی مانده و فرازونشیب در لیگ با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی و حذفی هم داریم زیاد خواهد بود اما امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و به اهدافمان برسیم.

 

او درباره نمایش خوب تیمش در لیگ خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین جدید، بحث قراردادها و همچنین کسر امتیاز از سپاهان و همچنین اتفاق‌های نقش جهان مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم اما بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت همگی همت کردند تا از این شرایط عبور کنیم. کسر چهار امتیاز خیلی زیاد است اما توانستیم برگردیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. خدا را شکر به شرایط خوبی رسیدیم.

 

دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام جهانی، درباره ابطال مجوز واردات خودرو به فوتبالیست‌ها از سوی مراجع قضایی گفت: فکر می‌کنم این مسائل خیلی زود برطرف می‌شود. بالاخره مجوز داده شده و خیلی‌ها از جیبشان هزینه کرده‌اند. این مجوز بابت پاداش صعود به جام جهانی بود و مراحل اداری آن نیز طی شده است. نمی‌دانم بحث ابطال آن از کجا آمده است. امیدوارم این مشکل برطرف شود.

 

او در پاسخ به این سوال که با انگیزه بالایی که دارد آیا به دنبال تبدیل‌شدن به دروازه‌بان اصلی تیم ملی است یا خیر، گفت: به غیر از بحث موفقیت تیم سپاهان، اهداف شخصی هم دارم. سعی کردم کنار خانواده‌ام باشم و با عملکردم آنها را خوشحال کنم. سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم و چه در تیم ملی یا سپاهان بهترین عملکرد را نشان بدهم.

 

پیام نیازمند با گلایه از علیرضا علیفر، گزارشگر بازی سپاهان و هوادار، اظهار کرد: بعد از اینکه بازی تمام شد و گوشی‌ام را چک کردم خیلی‌ها شکایت داشتند. نمی‌دانم او چطور گزارش کرده است. مشخص نیست او انرژی نداشته یا از سپاهان خوشش نمی‌آید. خواهشم این است اگر انرژی ندارید، خسته‌اید یا حال ندارید، اجازه بدهید جوانان با انگیزه و خوبی که هستند بیایند و گزارش کنند. هواداران سپاهان انتظار دارند برای تیمی که آن قدر هجومی بازی می‌کنند و بیشترین گل زده را دارند یک گزارشگر خوب بیاورند.

 

او در پاسخ به این سوال که این گزارشگر گله‌مند بوده است چرا این گزارش‌ها را در هوای باز به او می‌دهند، گفت: امیدوارم از این به بعد بازی‌های ال‌کلاسیکو و مهم خارجی را به او بدهند. او از نظر فنی ادعای زیادی دارد و بازی‌های ما را به جوانترها بدهید تا گزارش کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------