گل‌محمدی: مقابل استقلال خوزستان اتفاقات غیرطبیعی رخ داد/ درباره باهویی زیاد صحبت می‌کنید!



یحیی گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یحیی گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس شرایط خوبی در ورزشگاه غدیر نداشته و این وضعیت بد چمن و بی‌انضباطی‌ها عجیب و غریب است.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: اتفاقات غیر طبیعی در این بازی رخ داد و اصلا نمی‌توان در این زمین غیرمعمولی فوتبال بازی کرد. 2 بار عقب افتادیم و باید نتیجه را جبران می‌کردیم. در مجموع بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. فقط 4-3 بار روی دروازه ما آمدند که متاسفانه 2 بار به گل رسیدند.

 

*بازی کردن در این جو و زمین واقعا سخت بود

وی افزود: بازی کردن در این جو و زمین واقعا سخت بود. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و تلاش زیادی برای برد داشتیم اما متاسفانه اتفاقات عجیب و غریب و وقفه‌های طولانی در جریان بازی افتاد. این مسائل بازی را سرد می‌کند. با توجه به شرایط، مهره‌های خوبی که استقلال خوزستان دارد و فوتبال خوبی که ارائه می‌دهد، فکر نمی‌کنم رفتن سراغ این کارها خوب باشد. مساوی برای ما نتیجه خوبی نبود و با توجه به شرایط جدول نیاز به برد داشتیم.

 

*پرسپولیس شرایط خوبی برای بازی کردن نداشت

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: تیم‌های دیگر هم اینجا به مشکل خوردند و روی اتفاقات برنده شدند. نمی‌دانم چرا باید این همه بی‌نظمی و اتفاقات عجیب و غریب در یک بازی لیگ برتری ایران رخ بدهد. تیم ما شرایط خوبی برای بازی کردن نداشت.

 

*داور باید یک تا 2 پنالتی برای ما می‌گرفت

گل‌محمدی ادامه داد: در کل شرایط خوبی برای بازی کردن نبود. اتفاقاتی هم در بحث داوری افتاد و طبق صحبت برخی‌ها باید داور یک تا 2 پنالتی برای ما می‌گرفت. گل دومی هم که خوردیم خطا بود. امیر عرب براقی را داور سالمی می‌دانم و بازی سختی را قضاوت کرد. امیدوارم این صحبت‌ها واقعیت نداشته باشد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تیم حریف به هدفش که کسب حداقل امتیاز بود رسید اما شرایط این بازی واقعا خوب نبود. نمی‌دانم این زمین ناهموار چگونه برای بازی تایید می‌شود.

 

وی افزود: 3-2 تیم دیگر هم در ورزشگاه غدیر بازی یا تمرین می‌کنند. امروز دیگر بیشتر از این نمی‌شد موقعیت‌سازی کرد. با این حال توانستیم خیلی خوب پاس بدهیم. با این وجود نتوانستیم بیشتر از این ایجاد موقعیت کنیم.

 

*لیافت استقلال خوزستان قعرنشینی نیست

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا رتبه استقلال خوزستان را با توجه به فوتبالی که این تیم بازی می‌کند، شایسته شاگردان پورموسوی می‌داند، گفت: قبل بازی هم به کیفیت خوب فنی استقلال خوزستان اشاره کردم. تیم جوانی است که انگیزه خوبی دارد. با این فوتبال خوب، لیاقتش قعرنشینی در جدول نیست. 

 

وی درمورد تکرار پرتاب بطری در ورزشگاه‌های مختلف و راهکار فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از این موضوع، توضیح داد: فرهنگ‌سازی بحث ریشه‌ای است که باید از قبل روی آن کار شود. شاید باید درمورد برخی مسائل مربوط به نظم در ورزشگاه‌ها بازبینی شود. همیشه این موارد در فوتبال ایران بوده و اکنون مقداری بیشتر شده است. باید ریشه یابی و حل شود.

 

*نتایج پرسپولیس خوب نبوده است

گل‌‌محمدی درمورد دلیل نتاج ضعیف اخیر پرسپولیس، توضیح داد: قطعا طبق انتظاری که خودمان و هواداران داشتند، نتایج خوب نبوده است اما باید این را در نظر بگیریم که در یک فشردگی خیلی سخت قرار داشتیم. پروازهای مختلف، مصدومیت‌های بازیکنان، سرماخوردگی و آنفولانزای شدیدی که وارد تیم شد، در کسب این نتایج دخیل بود.

 

*دوران سختی را طی می‌کنیم

وی ادامه داد: با این وجود موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم اما از آنها خوب استفاده نکردیم. مثلا در بازی با صنعت نفت دقیقه 97 گل خوردیم. دیداری که یک اتفاق بود. مثلا در بازی با الدحیل، پنالتی را تبدیل به گل نکردیم. قطعا این موارد به تیم فشار می‌آورد و از لحاظ روانی بازیکنان را تحت تاثیر می‌گذارد.  دوران سختی را طی می‌کنیم. 3 بازی تا نیم فصل داریم و موضوع مهم این است که در این دیدارها باید حداکثر امتیازها را کسب کرده و خودمان را بالای جدول نگه داریم. از طرفی باید ریکاوری خوبی در نیم فصل داشته باشیم.

 

*نیم فصل خیلی سختی را گذراندیم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نیم فصل خیلی سختی را گذراندیم. تعطیلات خیلی زیادی داشتیم و اتفاقاتی که از شروع فصل رخ داد، در این نتایج دخیل بود.

 

*این بازی می‌تواند شروع خوبی برای باهویی باشد

گل‌محمدی درخصوص اینکه آیا از عملکرد نبیل باهویی در این بازی راضی بود، گفت: درمورد او زیاد صحبت شده و فکر نمی‌کنم نیاز باشد بیشتر از این صحبت کنیم. هر بازیکنی وقتی وارد یک تیم جدید می‌شود، نیاز به زمان و فرصت دارد تا خودش را با شرایط سازش بدهد. امروز هم اولین گلش را زد که می‌تواند شروع خوبی برای باهویی باشد.

 

***

 

پورموسوی: می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد، داور دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عجولانه به سود سرخپوشان اعلام پنالتی کرده است.

 

پورموسوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این مساوی برای ما باارزش بود؛ مساوی مقابل تیمی که فصل گذشته قهرمان سه‌گانه شد و سابقه نایب قهرمانی آسیا را هم دارد. بازی‌های خوبی از اولین بازی لیگ تا امروز انجام دادیم. فکر می‌کنم این مساوی خیلی برای‌مان ارزشمند بود و بچه‌ها نشان دادند در هفته‌هایی هم که باختیم، اما شایستگی پیروزی را داشتیم، مثل همین بازی که فکر می‌کنم متأسفانه داور روی آن صحنه پنالتی عجولانه تصمیم گرفت.

 

وی با اشاره به صحنه مربوط به گل اول پرسپولیس افزود: اعتقاد دارم اگر صحنه رخ داده در محوطه جریمه ما پنالتی باشد، در هر بازی باید بیش از 10 پنالتی گرفته شود! قبل از این صحنه و در محوطه جریمه پرسپولیس بارها بازیکنان ما را زدند و انداختند، اما متأسفانه داور از آن صحنه‌ها چشم‌پوشی کرد و این صحنه را هم که فکر می‌کنم برخوردی نبود، پنالتی گرفت. من صحنه را در بین دو نیمه دیدم. بازیکن حریف خودش در حال افتادن بود، اما زرنگی کرد و داور هم پنالتی گرفت. در واقع بازیکن پرسپولیس از ما پنالتی نگرفت.

 

پورموسوی همچنین خاطر نشان کرد: ما همین امروز شاید هفت هشت بازیکن اصلی را نداشتیم. ابتدای فصل سه مهاجم اصلی را از دست دادیم و چند بازیکن دیگر نیز در دیدار امروز غایب بودند. مگر بضاعت ما چقدر است که هفت بازیکن اصلی را نیز نداشته باشیم؟ خدا را شکر بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. به همچنین به طور ویژه از هواداران تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم تا زمانی که هواداران پشت تیم باشند، این تیم به راحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و من از همه هواداران تشکر می‌کنم. نتیجه دیدار امروز مساوی نبود و از نظر من برد بود و و این برد را تقدیم به هواداران می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------