نکونام: برای فشار به استقلال یک بار بحث قهرمانی و یک بار بحث شکایت را باز می‌کنند



نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای فشار به استقلال یک بار بحث قهرمانی و یک بار بحث شکایت را باز می‌کنند. البته ما مشکلی با این موضوع نداریم تا جایی که احترام‌ها حفظ شود.

به گزارش فارس، جواد نکونام بعد از پیروزی 4 بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: بعد از دربی همیشه بازی خیلی سخت است چه ببرید چه ببازید یا هر نتیجه ای به دست بیاید. ریکاوری ذهنی و بدنی که نیاز داشتیم تیم را دو روز به اردو بردم تا تیم در کنترل باشد و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم آورد که تیم خوب کار کند. سعی کردیم تیم از نظر ذهنی و بدنی برای این بازی آماده باشد. در 30 دقیقه اول خوب نبودیم و نساجی خوب بازی کرد؛ اما می‌دانستیم نساجی با بازیکنانی که دارد سعی می‌کند مالکانه بازی کند و گذاشتیم این کار را انجام دهند.

 

*می‌توانستیم بیش از 4 گل به نساجی بزنیم

وی افزود: نیمه اول را یک بر صفر تمام کردیم در صورتی که تیم‌مان خوب بازی نکرد. بین نیمه با بازیکنان صحبت کردم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم و صحبت‌هایی که انجام شد توانستیم بازی را کنترل کنیم. کاملاً بازی در اختیارمان بود و بازی را 4 بر صفر بردیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی عکس‌العمل تیم‌مان نسبت به نتیجه و شکل بازی که در نیمه اول داشتیم تغییر کرد و از بازیکنان تشکر کردم به خاطر اینکه زود تاکتیک و کاری که مدنظرمان بود را انجام دادند و توانستیم به شکل دلخواه‌مان برسیم و توانستیم بازی را ببریم.

 

*هواداران‌مان سنگ تمام گذاشتند

نکونام گفت: تشکر ویژه‌ای از هواداران‌مان می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. حمایت آنها باعث شد که امروز نیروی مضاعفی داشته باشیم و انرژی داشته باشیم تا بازی را ببریم که با اختلاف پیروز شویم. انرژی که آنها به  تیم می‌دادند باعث می‌شد تیم بیشتر رو به جلو حرکت کند و راحت‌تر رو به جلو بازی کند و حرکت کند. ممنون‌شان هستم. امیدوارم بتوانیم تا آخر لیگ سربلند باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم در هر بازی از هواداران تشکر کنیم که در این سرما و سختی‌هایی که در رفت و آمد دارند گوشه‌ای از آنها را جبران کنیم. 

 

*امروز شاهد یکی از بهترین بازی های نساجی بودیم!

سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال در شش بازی خانگی این فصل پیروز شده و رکورد صددرصد برد در بازی‌های خانگی را داشته است، عنوان کرد:‌ ما در همه بازی‌ها باید برای بردن بازی کنیم. داخل خانه و خارج از خانه شرایط فرق می‌‌کند. امروز دیدید نساجی فوتبال خوبی بازی کرد مخصوصاً در شروع بازی؛ امروز یکی از بهترین بازی‌های نساجی بود. چند بازی این تیم را من دیده بودم. واقعاً کیفیت خوبی را به نمایش گذاشته بودند. تیم‌شان خوب و مالکانه بازی کرد. تیم زهرداری بودند. چند بازی این تیم را من دیده بودم. واقعاً کیفیت خوبی را به نمایش گذاشته بودند. تیم‌شان خوب و مالکانه بازی کرد. تیم زهرداری بودند مخصوصاً بازیکنانی که پاس کوتاه بازی می‌کردند. بازی‌های ریزی به هم می‌دادند و تیم ما را تحت فشار قرار دادند. در نیمه اول؛ تیم‌شان خوب بازی کرد. به این فکر نمی‌کنم که در خانه بازی می‌کنیم یا در خانه حریف. باید خوب تلاش کنیم و زحمت بکشیم. اینکه چه  اتفاقی می‌افتد باید بگذاریم مسابقات بگذرد تا ببینیم چه نتایجی به دست می‌آید.

 

* در نیمه اول فوتبال استقلال باب میلم نبود

نکونام در مورد اینکه بازیکنان تعویضی او هم گل زدند و هم پاس گل دادند، گفت: بین نیمه دو تعویض کردیم تا نیروی جدیدی به تیم وارد کنیم. چون بعد از دربی تیم می‌توانست از نظر بدنی و ذهنی شرایط ایده‌آلی نداشته باشد. سعی کردیم دو تعویض داشته باشیم تا نیروی جدیدی به تیم وارد شود. با اینکه یک بر صفر نیمه اول را بردیم و نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما فوتبالی که باب میلم بود انجام نمی‌شد. به همین خاطر سعی کردم تعویض کنم. در فوتبال پیش می‌آ‌ید اینکه بازیکنان را در نیمه اول تعویض کردم معنایش این نیست آنهایی که وارد زمین شدند یا نیمه اول بازی کردند باعث این نتیجه شدند. بعضی روزها روز بازیکن یا روز تیم نیست و یکسری بازی‌ها کنار این می‌سوزند و از بین می‌روند. من نگاهم مثبت است و از همه تیمم و بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز دیدید ما لیست‌مان فقط 19 نفر داشت. حتی به 20 نفر نرسیدیم اما واقعاً ممنونم از آنها، یک نیم‌فصل پرفشار را اینقدر خوب و مردانه  جنگیدند و زحمت کشیدند و امیدوارم شرمنده هوادارن‌مان نشویم.

 

*انشاءالله در نیم فصل بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم

سرمربی استقلال در مورد اینکه برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ای به باشگاه  داده است یا نه، عنوان کرد: این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و صحبت خواهیم کرد در مورد برنامه‌هایی که برای نیم‌فصل دوم خواهیم داشت. برای بازیکنانی که مدنظرمان است و ان‌شاءالله بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. چون واقعاً کار سخت بود. بازیکنانم واقعاً زحمت کشیدند، خیلی خوب کار کردند، من هر هفته نیاز است این را بگویم که بازیکنانم مردانگی کردند و زحمت کشیدند. امیدوارم نیم‌فصل دوم بتوانیم بازیکنانی که مدنظرمان است را جذب کنیم. تا ان‌شاءالله برای نیم‌فصل دوم بتوانیم یار و مهره‌هایی داشته باشیم که بتوانیم با دست پر در لیگ شرکت کنیم. 

 

*حواس مان جمع است

نکونام درباره اینکه با صدرنشینی استقلال حواشی جدیدی علیه این تیم تولید شده و آیا نگران نیستید این حواشی صدرنشینی را از استقلال بگیرد، گفت: یک روز همین‌جا مصاحبه کردم و گفتم هواداران باید حواس‌شان باشد که کلاه سرمان نگذارند. اتفاقی که چند سال برای استقلال متأسفانه رخ داد. ما حواس‌مان جمع است به بازیکنان هم گفته‌ام تمرکزمان را حفظ کنیم. تا قبل از بازی مدام بیانیه و شکایت رخ می‌دهد تا ما تمرکزمان را از دست بدهیم. ما اینها را می‌دانیم مشکلی هم با این قضایا نداریم.

 

*برای فشار به استقلال یکبار بحث شکایت و یکبار بحث قهرمانی را باز می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اینکه یک بازی تمام شده است. دربی بوده و بازی سنگینی برای هر دو تیم است هم استقلال هم پرسپولیس. قطعاً هواداران هر دو تیم توقع دارند از تیم‌های‌شان. اتفاقات بعدش به بازی و حواشی‌اش مربوط می‌شود. ما درگیرش نشدیم. به بازیکنان هم گفته بودم همه این اتفاقات را پیش‌بینی کرده بودم اما خدا را شکر با  تمرکزی که داشتیم تمام فکرها و ایده‌هایی که مخالف استقلال هستند و مخالف نتایجی که ما تا  الان گرفتیم هستند خدا را شکر نتوانستند به هدف‌شان برسند. باز هم تکرار می‌کنم تیم ما نسبت به حداقل سه یا چهار تیم شرایط سخت‌تری داشت ولی با  توجه به نتایج فشار را می‌اندازند و هواداران را تحت فشار می‌گذارند و بحث قهرمانی را باز می‌کنند. یک بار بحث شکایت؛ اینها اتفاقاتی است که در فوتبال حرفه‌ای می‌افتد. هر تیم و باشگاهی سعی می‌کند از خودش دفاع کند ما مشکلی با این موضوع نداریم تا جایی که احترام‌ها حفظ شود.

 

***

 

خطیر: نامه جعل باشگاه استقلال؟ این کار خیانت بود/ نامه را عوامل باشگاه پرسپولیس منتشر کردند!

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعای جعل نامه توسط این باشگاه را رد و تأکید کرد این خبر با اهدافی خاص بعد از دربی تهران منتشر شده است.

 

خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

علی خطیر پس از برتری 4 بر صفر استقلال مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. به همه هواداران باشگاه استقلال، بازیکنان پرتلاش و کادر فنی باغیرت‌مان تبریک می‌گویم. امروز توانستیم با تمرکز بالا و یک بازی خیلی خوب در طول 90  دقیقه نتیجه‌ای دلچسب کسب کنیم.

 

وی افزود: هر چند نساجی هم تیم دوم من است، زیرا تیم شهر من است، اما امیدوارم نتایج پرگل استقلال در بازی‌های بعدی هم اتفاق بیفتد تا بتوانیم این مسیر موفقیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آرام آرام به همین شیوه طی کنیم.

 

*برای مقام ارشد فدراسیون فوتبال متاسفم

خطیر در مورد جعل سربرگ فدراسیون فوتبال و امضای هدایت ممبینی توضیح داد: برای یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال متاسف هستم که بدون هیچ دلیلی جرأت پیدا کرده که چنین نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان جعل از طرف باشگاه استقلال تولید کند. واقعا از رقم خوردن این اتفاق متاسف هستم. با مهدی تاج صحبت کردم و رئیس فدراسیون قول داد به صورت جدی این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند. نمی‌دانم چه باید بگویم. حتی تولید این نامه هم اشتباه بود، بیرون دادنش هم خیانت بود. کلی نامه محرمانه در فدراسیون فوتبال وجود دارد اما اینکه یک نامه پس از دربی و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی می‌آورد، چنین نامه‌ای از طرف عوامل این باشگاه منتشر شود، عجیب است.

 

*اینکه چطور این نامه به باشگاه پرسپولیس رسیده، جای سوال دارد

وی ادامه داد: اینکه این نامه چگونه به دست عوامل باشگاه پرسپولیس رسیده خودش جای سؤال است. واقعا متاسف هستم، زیرا به صورت هدفمند این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست باشگاه پرسپولیس رسانده‌اند. با کلی خبرگزاری‌هایی که این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کرده‌اند هماهنگی کردیم و خودشان به صورت واضح گفتند که از طرف یکی از عوامل مهم باشگاه پرسپولیس این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌اند.

 

*با انتشار نامه به صورت هدفمند، می‌خواهند استقلال را تحت فشار قرار دهند

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند نام این شخص را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیاورد، گفت: اسم نمی‌آورم. ان‌شاءالله خود کمیته اخلاق و خود ارکان فدراسیون این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنند. باید مشخص شود چگونه این نامه به عنوان نامه جعلی باشگاه استقلال منتشر شده و چگونه چنین نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیرون داده‌اند. به اشتباه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید کرده و به صورت هدفمند بیرون داده‌اند. خیلی بابت این اتفاق ناراحت هستم. از رئیس فدراسیون خواهش می‌کنم همان گونه که به من قول داده حتما این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند تا ببینیم چرا این نامه تولید شده و به صورت هدفمند به این شیوه بیرون داده شده است. به هیچ وجه نمی‌توانم  چنین موضوعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپذیرم. در فدراسیون فوتبالی که در طول روز حداقل 200 نامه محرمانه می‌رسد، چنین نامه‌ای به این شکل از درگاه فدراسیون خروج پیدا کند و به این صورت هدفمند در رسانه منتشر شود تا به این شیوه باشگاه استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت فشار قرار دهند.

 

*ممبینی غرائض شخصی اش را در مسائل کاری دخالت داد

وی در پاسخ به این سؤال که او و هدایت ممبینی روابط دوستانه‌ای ندارند و آیا این موضوع در این اتفاق مؤثر بوده است، گفت: من هر چند هیچ رابطه دوستانه‌ای با ممبینی ندارم اما این اتفاق دلیل نمی‌شود غرائض شخصی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسائل کاری دخالت بدهد. همین جا به ممبینی اخطار می‌دهم که این آخرین باری باشد چنین کاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با باشگاه استقلال انجام می‌دهد. زیرا اطمینان دارم سری بعد نوع برخورد باشگاه ما با او متفاوت خواهد بود.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که برای اثبات ادعایش علیه دبیر کل فدراسیون و باشگاه پرسپولیس ادله‌ای دارد گفت: قطعا مدارکی داریم.

 

*برای استقلال نگران هستم

وی در خصوص برنامه‌های باشگاه استقلال برای تقویت تیم در نیم فصل عنوان کرد: قطعا تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نیم فصل تقویت می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم در همین مسیر موفقیت استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم. البته خیلی نگران هستم با توجه به این اتفاقات و حواشی که به ضرر استقلال به صورت هدفمند ایجاد می‌کنند در مسیر ما سنگ‌اندازی کرده و دست‌انداز ایجاد کنند. به همه این آدم‌ها هشدار می‌دهم برای آخرین بار باشد می‌خواهند با باشگاه بزرگ استقلال به این شیوه برخورد کنند.

 

*از مسئول باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم

خطیر در پاسخ به این سؤال که آیا از این مسئول باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنند، تصریح کرد: قطعا این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم.

 

*تاج روابط شخصی‌اش را در مسائل کاری دخالت نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهارات اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر رابطه‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اینکه من با تاج رابطه دوستانه داشته باشم برای امروز و دیروز نیست. او به حدی آدم حرفه‌ای و کارکشته‌ای است که روابط شخصی‌اش در مسائل کاری دخالت ندهد. خواهش می‌کنم دوستان به ضعف تیم خودشان بپردازند و در مورد تیم خودشان حرف بزنند. اجازه نمی‌دهم در باره تیم بزرگ استقلال و هوادارانش از این به بعد به این شیوه صحبت کنند.

 

*در اشتباه هستند با کارهای نخ نما بخواهند علیه استقلال رای صادر کنند

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام اعتقاد دارد صدرنشینی باعث ایجاد این حواشی علیه آبی‌پوشان شده است، گفت: باشگاه استقلال تخلفی نکرده که بخواهند چنین اتفاقی را رقم بزنند. باشگاه‌های دیگر تخلف کرده‌اند که از آنها امتیاز کسر شده است. باشگاه استقلال هزینه رعایت قانون را داده است. تیم ما در کل 20 بازیکن دارد اما برای رعایت قانون هزینه داده‌ایم. اینکه با فشار رسانه و هر روز پست و استوری گذاشتن و کارهای نخ‌نما بخواهید کمیته انضباطی یا سایر ارکان قضایی فدراسیون را تحت فشار قرار بدهید تا علیه استقلال رأی صادر کنند، در اشتباه هستید.

 

*شکایت باشگاه استقلال از یک پرسپولیسیِ دخیل در ماجرای سربرگ فدراسیون
باشگاه استقلال از یک پرسپولیسیِ دخیل در ماجرای سربرگ فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

 

علی خطیر مدیرعامل استقلال مس از این بازی ضمن انتقاد شدید از هدایت ممبینی دببرکل فدراسیون فوتبال بابت شایعه سواستفاده از سربرگ این فدراسیون، اعلام کرد نامه محرمانه فدراسیون فوتبال در اختیار یکی از عوامل تیم پرسمولیس قرار گرفته و از طریق او به صورت هدفمند رسانه‌ای شده است.

 

مدیرعامل استقلال ضمن اشاره به اظهارات صریح خبرنگاران منتشر کننده این نامه و معرفی افراد دخیل در‌ ماجرا، همچنین اعلام کرد قطعا از  این مسئول پرسپولیس شکایت خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------