آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

«خطیر» به کمیته اخلاق احضار شد/ شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال



علی خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
علی خطیر که مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده دارد به عنوان مطلع به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت و قرار است نفرات دیگری نیز در این کمیته حاضر شوند تا پیرامون نامه‌ای که به طرز عجیبی رسانه‌ای شد توضیحاتی را ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، ماجرای نامه ادعایی که از طرف فدراسیون فوتبال به فیفا از طرف دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شده است به ماجرای بدهی دستیاران ساپینتو بر می‌گردد.

 

فدراسیون بین‌المللی فوتبال درباره بدهی این دستیاران به استقلال برای ارسال دفاعیات ۴۸ ساعت فرصت می‌دهد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال نمی‌تواند مستقیم در این رابطه با فیفا مکاتبه کند، از فدراسیون فوتبال می‌خواهد که این نامه را ارسال کند.

 

در حالی که باشگاه استقلال ۴۸ ساعت برای ارسال این نامه زمان داشت هدایت ممبینی که دبیر کلی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در محل کارش حاضر نمی‌شود و با توجه به زمان محدود استقلال، این باشگاه موضوع را با یکی از مدیران ارشد فدراسیون در جریان می‌گذارد و این مدیر هم به باشگاه استقلال اعلام می‌کند که متن انگلیسی نامه به فیفا را برای فدراسیون ایمیل کنند.

 

باشگاه استقلال، متن نامه را برای فدراسیون فوتبال ایمیل می‌کند و نامه با امضای از طرف، به فیفا ارسال می‌شود تا فرصت به پایان نرسد.

 

ممبینی پس از بررسی نامه‌هایش در کارتابل متوجه ارسال این نامه می‌شود و این مسئله را از روابط بین‌الملل پیگیری می‌کند و پس از اظهار بی اطلاعی وی نامه‌ای را برای رییس حراست فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

 

مدیر ارشد فدراسیون وقتی در جریان پیگیری‌ها برای ارسال این نامه قرار می‌گیرد، اعلام می‌کند که ارسال نامه با اطلاع وی بوده است.

 

اما پس از شهرآورد بزرگ پایتخت این نامه به طرز عجیبی رسانه‌ای می‌شود تا حاشیه‌هایی برای استقلال شکل بگیرد.

 

این حاشیه‌ها و شایعه جعل نامه از طرف باشگاه استقلال باعث شد تا علی خطیر امروز و پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران مصاحبه تندی را علیه دبیر کل فدراسیون فوتبال انجام دهد.

 

در حالی که دقایقی از مصاحبه علی خطیر علیه دبیر کل فدراسیون فوتبال نگذشته بود خبری از راهروهای فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا کرد که علی خطیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده است.

 

این خبر در شرایطی رسانه‌ای می‌شود که اولا ماجرا به شکل دیگری است و دوما نامه‌ای که برای حضور علی خطیر به کمیته اخلاق فرستاده شده است برای چند روز پیش است.

 

اصل ماجرا بدین شکل است که رسانه‌ای شدن نامه هدایت ممبینی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد، این حاشیه‌ها باعث شد تا افراد مختلف به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شوند تا پیرامون اتفاق افتاده توضیحاتی را ارائه دهند.

 

علی خطیر که مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده دارد به عنوان مطلع به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده است تا توضیحاتی را دهد. قرار است نفرات دیگری نیز در این کمیته حاضر شوند.

 

***

 

پرسپولیس از علی خطیر شکایت کرد

ورزش سه نوشت: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قصد شکایت از علی خطیر را دارد.

 

موضوع شکایت پرسپولیس، اظهارنظر مدیرعامل استقلال مبنی بر دست داشتن قرمزها در انتشار نامه جنجالی با سربرگ فدراسیون فوتبال است که حتی ورود حراست فدراسیون و وزارت ورزش را هم به دنبال داشته است.

 

باشگاه پرسپولیس اما این اتهام را غلط دانسته و گفته که در مجامع حقوقی از باشگاه استقلال شکایت کرده و خطیر باید پاسخ‌گو باشد.

 

این در حالی است که موضوع استفاده از سربرگ فدراسیون فوتبال هفته گذشته به وجود آمد و حتی دبیرکل فدراسیون نیز این موضوع را تایید کرد.

 

***

 

بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه علی خطیر/ باید برای چنین نگرشی، نگران باشگاه استقلال بود!
جنجال بین پرسپولیس و استقلال همچنان ادامه دارد و بعد از دربی رابطه بین دو باشگاه به شدت تیره و تار شده است. بعد از مصاحبه شب گذشته علی خطیر که باشگاه پرسپولیس را متهم به دست داشتن در انتشار یک نامه از فدراسیون فوتبال کرده بود، حالا باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه علیه این اظهارات خطیر موضع‌گیری کرده است.

 

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

«او که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داده، قطعا‌ باید در محاکم قضایی پاسخ‌گوی اتهامات خود باشد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران پیوسته در مسیر قهرمانی حرکت می‌کند و قطعا قهرمان لیگ بعد از هفته پایانی مشخص می‌شود.

 

باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال درخصوص مطالبی که برای تشویش اذهان عمومی و فرار از واقعیت عنوان می‌شود، پیگیر مواردی است که روی میز کمیته انضباطی این دست و آن دست می‌شود و آنها برای فرار از قانون و مقررات و آئین‌نامه فوتبال، دست به دامان ارتباطات و استفاده از نام فدراسیون و ارکان مختلف آن می‌شوند.

 

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت خود برنامه دارد و بی‌شک به برنده چند بازی و قهرمان نیم فصل، جام قهرمانی اهدا نمی‌شود. بهتر است شما به فکر حفظ شرایط خود در رده‌های چهارم به بعد جدول رده‌بندی باشید تا شاید بتوانید برای لیگ قهرمانان سهمیه بگیرد تا هواداران خودتان را به جان این و آن نیندازید.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی برای رسیدگی پرونده آنها به ارکان قضایی فدراسیون می‌آورد در صورتی‌که در جایی دیگر از صداقت و وفاداری و قانون‌مداری ریاست و ارکان فدراسیون صحبت می‌کند! واقعا باید برای چنین تفکر و چنین نگرشی، نگران باشگاه استقلال بود. شما که مدعی هستید تخلفی صورت نگرفته است، پس نگران چه چیزی هستید؟! نکته جالب‌تر اینکه ایشان نظر ارکان انضباطی، باشگاه‌ها و اصحاب رسانه را به مواردی دیگر و ۲۰۰ نامه محرمانه دیگر حساس‌تر کرد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال از حرفه‌ای بودن ریاست فدراسیون فوتبال صحبت می‌کند و اینکه ارکان قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی از قانون سر باز نمی‌زنند، پس نگران چه چیزی هستید و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار روی فدراسیون و ارکان قضایی می‌کنید؟!

 

مدیرعامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد، چرا که تا پایان فصل بازی‌های زیادی در جریان است و به‌طور مستند شاهد آن است که با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان ، این دو باشگاه همچنان مدعیان واقعی و اصلی قهرمانی بوده و هستند.

 

باشگاه پرسپولیس نیازی ندارد که به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فشار وارد کند چرا که مدارک و اسناد مشهود، واضح و حاضر است. البته اگر فشار باشگاه استقلال این مدارک را تحت تاثیر و تحریف قرار ندهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------