آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

توضیحات باشگاه استقلال درباره نامه فوق جنجالی/ سمیعی: انتشار نامه محرمانه هدفمند بود



فرشید سمیعی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرشید سمیعی می‌گوید کسانی که به علی خطیر اتهام جعل نامه زده‌اند، باید به زودی پاسخگو باشند.

به گزارش ورزش سه، یکی از بحث‌های حاشیه‌ای روزهای اخیر فوتبال ایران، به موضوع انتشار نامه هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به حراست وزارت ورزش است که وی مدعی شده بود باشگاه استقلال بدون اطلاع او، از سربرگ فدراسیون و امضای وی استفاده کرده است.

 

این موضوع جنجال فراوانی در فوتبال ایران بپا کرد و با واکنش علی خطیر نیز همراه بود. حالا فرشید سمیعی در تماس تلفنی با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، به ابهاماتی در این خصوص پاسخ داده است.

 

سمیعی گفت: بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه باید فعال باشد و به خدماتش ادامه دهد. تا وقتی که پای مسئله مجوز حرفه‌ای برای باشگاه مهم است و به همین دلیل بخش بین الملل فدراسیون‌ فوتبال، باید در این باره به کار مشغول باشد.

 

او ادامه داد: با توجه به قولی که به هواداران دادیم که در فصل بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم، باشگاه فعالیت‌های خودش را از روزهای گذشته آغاز کرده و در حال حاضر و فصل بعد بدهی‌های خارجی هم هست. ما در حال انجام مکاتبات با فیفا بودیم که فیفا در جهت احراز اصالت نامه‌های باشگاه استقلال، در این باره از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گیرد.

 

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: چون این موضوع با روزهای پنج‌شنبه و جمعه همزمان بود، در همین جهت بود که کارشناس بین الملل فدراسیون فوتبال از بخش بین الملل باشگاه استقلال خواست که نمونه یا پیش نویس نامه باشگاه برای بخش بین الملل فدراسیون فوتبال، ارسال شود.

 

وی گفت: قبلاً نیز این نامه‌‌ها آماده بوده، باشگاه استقلال، پیش‌نویس یک نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد و تاکید کرد که این نامه یک پیش‌نویس است و فدراسیون هر طور صلاح می‌بیند، تغییرات بدهد. در روزهای پنجشنبه و جمعه در روزهایی که فیفا و کل فوتبال دنیا به صورت رسمی کار می‌کند و فعال است، چرا فدراسیون ما تعطیل است و این وظیفه را بر دوش باشگاه می‌گذارد که این مشکلات را به وجود می‌آورد.

 

سمیعی اضافه کرد: باشگاه فوتبالی که حق عضویت خودش را پرداخت کرده، باید در تمامی ساعات و روزها از خدمات فدراسیون برخوردار باشد. چرا دبیرکل فدراسیون در جاهایی مانند تقدیر از یک بازیکن در یک هتل حضور پیدا می‌کند آن هم در شرایطی که نیازی به حضورشان نیست.

 

وی در ادامه می گوید: الآن نیز آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون برای حضور در جام‌جهانی باشگاه‌ها راهی خارج از کشور شده‌اند و امری طبیعی است. اما در روزهایی که فوتبال ایران این شرایط و این همه مشکلات را دارد، حضور دبیرکل در جاهای غیرضروری لازم است؟ همین نبودن‌های ایشان باعث می‌شود چنین مشکلاتی پیش بیاید.

 

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: مهم ترین قسمت این قضیه استفاده از عنوان جعل است. مدیرانی که علیه استقلال نامه زده‌اند یک نامه دیگر هم زده‌اند و علاوه بر عنوان جعل، جاعل را هم تعیین کرده‌اند. این مدیران یا معنی جعل و جاعل را نمی‌دانند یا کسی از آنها خواسته که این کار را انجام بدهند.

 

وی ادامه داد: جعل یعنی غیرواقعی نشان دادن چیزی که قصد تقلب و ضرر رساندن به دیگری است. فدراسیون فوتبال در این موضوع ذی‌نفع نبود که بخواهد اقدامی انجام دهد و فقط مسئولیت تایید و احراز آن را داشت. باشگاه استقلال در این زمینه ذی‌نفع بود. وقتی کارشناس بین الملل باشگاه استقلال خودش به بین الملل فدراسیون فوتبال پیش نویس را ارائه می‌کند و از آنها می‌خواهد تغییرات مورد نیاز را انجام دهند، پس هیچ قصد و نیتی برای جعل وجود نداشته است.

 

وی درباره اینکه موضوع انتشار نامه چه ارتباطی با باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: شما زمان‌بندی انتشار نامه را ببیتید، درست بعد از دربی و حواشی که به وجود آمد و حملاتی که شکل گرفت، همزمان این نامه منتشر می‌شود. وقتی یک نامه محرمانه منتشر می شود، دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط هم حساس می‌شوند و چه قدر خوب که دوستان شکایت کرده اند چرا که همان نهادها هم متوجه شدند که نامه از کجا و چگونه و به چه دلیل و به وسیله چه کسانی منتشر شده و متأسفانه این یک رقابت عادلانه نیست.

 

سمیعی در پایان و در مورد اینکه چرا خود ممبینی این نامه را به حراست وزارت ورزش ارسال کرده، گفت: ایشان اتهامی را به مدیریت باشگاه وارد کرده‌اند و کسانی که به مدیرعامل یا باشگاه اتهام جعل زده‌اند باید پاسخگو باشند. جعل به هیچ عنوان رخ نداده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------