آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

بهتاش فریبا: فوتبال ما به دادگاه بیشتر شبیه است تا ورزش!



بهتاش فریبا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم استقلال گفت: این روزها با شکایت‌هایی که دیده می‌شود فوتبال بیشتر به دادگاه شبیه است تا یک رشته ورزشی.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 4 بر صفر استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در دربی هر نتیجه‌ای کسب شود، بازی‌های بعد از آن خیلی سخت است، اما شرایط استقلال از دقیقه 40 به بعد فرق کرد و همه چیز در اختیار شاگردان جواد نکونام بود. بازیکنان تمام توان‌شان را گذاشتند و زوج سازی‌های بسیار خوبی در جناح چپ و راست به چشم می‌خورد. شوت‌های خوبی هم به سمت دروازه زده و درگیر‌ی‌ها و پرس‌ها به درستی انجام می‌شد. استقلال 4 گل زد و می‌توانست سه، چهار گل دیگر هم بزند. توان نساجی هم همین قدر بود و انتظار درگیری از این تیم نمی‌رفت.

 

وی با اشاره به تصمیم کادرفنی استقلال برای خط دفاعی یادآور شد: کادرفنی با توجه به نبود دو مهره اصلی در خط دفاعی، در دربی از صالح حردانی استفاده کرد که این ترفند جواب داد. پرسپولیس بازیکنان سرعتی مثل مهدی ترابی داشت که کوین یامگا با او حرکت می‌کرد و صالح حردانی نیز در جناح راست پوشش می‌داد. این ترفند باعث شد بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی تعویض شود. کادرفنی استقلال دست به ترکیب نزد و در بازی با نساجی نیز همان مدافعان دربی را گذاشت و هیچ خطری روی دروازه تیم ایجاد نشد.

 

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازیکنان تعویضی گل زدند که البته گل مهرداد محمدی با چاشنی شانس همراه بود. خیلی خوشحالم که آرمان رمضانی برای استقلال گل می‌زند، او بازیکن با شخصیت و خوبی است و هر زمان وارد زمین می‌شود به تیم کمک می‌کند. رمضانی وظایفی که به او می‌دهند را به خوبی پیاده می‌کند و از نظر شخصیتی او را دوست دارم. وقتی رمضانی گل می‌زند، کیف می‌کنم.

 

فریبا در رابطه با وضعیت این روزهای ارسلان مطهری که روز گذشته در لیست 18 نفره هم قرار نداشت، گفت: نمی‌دانیم مطهری کجاست و خبری از او نیست! او مهاجم قابلی است ولی باید دید در تمرینات چطور است. چون خبری از تمرینات نداریم بهتر است درباره‌اش صحبت نکنیم.

 

وی در خصوص اتفاقات بعد از دربی و شکایت‌های استقلال و پرسپولیس از یکدیگر، گفت: فوتبال ما بیشتر به دادگاه شبیه است تا ورزش. همه شکایت می‌کنند یا بیانیه می‌دهند. کاری می‌کنند لذتی که باید از فوتبال ببریم، کمتر شود. بیانیه‌نویسی در فوتبال ما باب شده است. بهترین راه را استقلالی‌ها به خصوص کادرفنی و بازیکنان انتخاب کردند که به حواشی دامن نزدند و باید با این دست فرمان جلو بروند.نیازی نیست که تیم تمرکزش را از دست بدهد.

 

فریبا افزود: سپاهان با کسر 4 امتیاز و یک بازی عقب افتاده تنها یک امتیاز از استقلال کمتر دارد و اگر دیدار عقب افتاده‌اش را ببرد به صدر جدول می‌رود. کاری که استقلال کرد، درست بود و نباید کاری به حواشی داشته باشند. وقتی درگیر این مسائل شوید، افکارتان خراب می‌شود، وقتی افکار خراب شود نمی‌توانید تاکتیک درست اتخاذ کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------