«لوکاس آلکاراس» سرمربی نساجی شد



لوکاس آلکاراس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی اسپانیایی هدایت تیم فوتبال نساجی را برعهده گرفت.

به گزارش تسنیم، رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران نوشت: «در پی تصمیم مدیریت باشگاه در سمت سرمربیگری، ضمن قدردانی از زحمات آقای سیدمهدی رحمتی و با توجه به توافقی که با ایشان صورت گرفت، در همین راستا بررسی‌های جامع و دقیقی از چند مربی داخلی و خارجی به‌عنوان گزینه‌های مطرح به عمل آمد.

 

در نهایت با توجه به زمان محدود اما با بیشترین دقت و جزیی‌نگری، «لوکاس آلکاراس» مربی 56 ساله اسپانیایی با دارا بودن رزومه مناسب و سابقه طولانی در اولویت گزینه‌ها قرار گرفت و پس از مذاکرات اولیه، حضور وی در ایران به‌مدت یک‌ونیم فصل قطعی شد.

 

آلکاراس از سن 29 سالگی حضور در سطح اول اسپانیا را در جرگه مربی‌گری تجربه کرده و آلمیرا، لوانته، الچه، گرانادا، زاراگوزا و المپیاکوس قبرس از مطرح‌ترین تیم‌هایی است که در کارنامه او به‌عنوان مربی و سرمربی دیده می‌شود. همچنین در سطح ملی نیز سرمربیگری تیم ملی الجزایر در سوابق وی وجود دارد.

 

با عنایت به توافقات صورت‌گرفته، تغییر شرایط تیم و همچنین بهبود جوانب کلی در تمامی رده‌ها و ترمیم زیرساخت‌های فنی کلیه باشگاه، به‌عهده و زیرنظر آلکاراس خواهد بود.

 

به‌منظور ‌درخواست عمده هواداران، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و برخی اتفاقات ناگوار دامن‌گیر، سیاست باشگاه نساجی در زمینه انتخاب سرمربی، درمان ریشه‌ای عیوب و کمبودها بوده و به‌همین دلیل انتخاب یک مربی باتجربه، با دانش فنی بالا که سال‌های متمادی در لالیگا و دیگر سطوح مطرح فوتبال دنیا در عرصه مربیگری فعالیت داشته، عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن بوده است.

 

امید است با حمایت و همدلی هواداران پرشور و فهیم و تلاش‌های آلکاراس، باشگاه نساجی مازندران به شرایط ایده‌آل بازگردد».

 

آلکاراس با ۲ دستیار و ۲ بازیکن اسپانیایی به ایران می‌آید

سرمربی اسپانیایی، دو دستیار و دو بازیکن هموطن خود را به ایران خواهد آورد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------