رافائل سیلوا به استقلال چراغ سبز نشان داد/ استقلال پُرتماشاگرترین تیم ایران؛ پرسپولیس در مکان چهارم



رافائل سیلوا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
از آنجایی که استقلال این فصل تغییر سیستم داده و با ۳ مدافع میانی و با سیستم ۳ دفاعه بازی می‌کند به طور حتم در تعطیلات زمستانی نیاز به حضور بازیکن جدید در خط دفاعی دارد.

به گزارش خبرورزشی، این روزها مصدومیت همزمان ایمان سیلمی و محمد حسین مرادمند موجب شده تا جواد نکونام از روزیه چشمی که هافبک دفاعی به شمار می‌رود در پست مدافع میانی استفاده کند و صالح حردانی هم در این پست برای آبی‌ها به میدان می‌آید تا استقلال با ترکیب ۱۱ نفره راهی میدان شود.

 

یکی از بازیکنانی که برای تقویت خط دفاعی مورد توجه باشگاه استقلال است رافا است که فصل گذشته در استقلال بازی می‌کرده. او تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد اما از آنجایی که باشگاه نسبت به تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن کوتاهی کرده وی با فسخ یک طرفه قرارداد خواستار دریافت دستمزدش از باشگاه استقلال شده است و فیفا هم در این پرونده باشگاه استقلال را محکوم کرده است. سیلوا برای اینکه همه دستمزدش را از استقلال دریافت کند این فصل راهی هیچ تیمی نشده است و بر اساس خبرهای رسیده ابراز تمایل کرده یک بار دیگر به اردوی تیم آبی برگردد. البته باشگاه استقلال می‌بایست مطالبات فصل گذشته این بازیکن را پرداخت و دستمزد این بازیکن در فصل جاری را در دستور کار قرار دهد. در این صورت استقلال در تعطیلات زمستانی صاحب یک مدافع خوب خواهد شد.

 

این اتفاق به سود استقلال است چرا که با بهره‌گیری از این بازیکن مجبور به پرداخت دستمزدش می‌شود اما در غیر این صورت باید به استراحت این مدافع برزیلی در خانه پول دهد.  

 

***

 

استقلال پُرتماشاگرترین تیم ایران؛ پرسپولیس در مکان چهارم

سایت ترانسفر مارکت امروز(جمعه) استقلال را «پُرتماشاگرترین تیم لیگ برتر ایران» معرفی کرد.

 

استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، استقلال صدرنشین لیگ برتر کشورمان تا پایان هفته سیزدهم طبق گزارش ترانسفر مارکت از تعداد لحاظ تماشاگران  «محبوب ترین تیم باشگاهی ایران» معرفی شد.

 

سایت ترانفسر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی پوشان پایتخت به صورت میانگین در هر بازی با 32 هزار تماشاگر بالاترین سهم از حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها را دارند.

 

32 هزار و 276 نفر استقلالی در هر بازی تیمشان را حمایت کردند. یعنی در هر بازی هواداران آبی پوشان پایتخت بیش از ظرفیت پر ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد( 25 هزار نفری) برای تشویق تیمشان حضور پیدا کردند.

 

تراکتور تبریز با 31.708 هزار نفر در رده دوم ، سپاهان با 31.167 هزار در رده سوم ایستادند. پرسپولیس هم با 28.750 تماشاگر در هر بازی در رده چهارم محبوب ترین باشگاه های ایران قرار گرفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------