آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

فرشید سمیعی: از روی کپی نمی‌توانید ادعای جعل کنید/ نامه را خود فدراسیون به فیفا ارسال کرد



فرشید سمیعی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیئت مدیره استقلال نسبت به حواشی پیرامون اتهام جعل سند علیه این باشگاه، واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، "فرشید سمیعی" عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب روی خط یک برنامه زنده آمد و در خصوص اتهام جعل سند و امضا که به این باشگاه نسبت داده شده، گفت: باشگاه استقلال در خصوص تعهداتی که به هواداران خودش داده است، سعی دارد تا موانعی که برای حضور در آسیا جلوی این باشگاه است را بردارد. یکی از این مسائل بدهی های استقلال در بین الملل است که مربوط به دستیاران ساپینتو و بدهی به سانتاکلارا است.

 

من نمی‌دانم چرا در روزی که فیفا به صورت رسمی مشغول به کار است، بخش بین الملل فدراسیون تعطیل است؟ از کارشناس بین‌الملل باشگاه استقلال، درخواست می‌کنند که متن نامه را برای ما بفرستید چون برخی از مسئولین بخش بین الملل در فدراسیون فوتبال حضور ندارد. بین‌الملل باشگاه استقلال این متن را به صورت پیش نویس آماده کرد و برای بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کرد چون این متن فقط باید از درگاه فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شود، عملا این ماجرا از معنی جعل خارج است. در کشورهای خارجی ساعت‌ها و دقایق و ثانیه‌ها هم تاثیرگذار است و در فدراسیون ما همیشه این مشکل وجود دارد. روزهای پنجشنبه و جمعه در فیفا روز کاری است و کار باشگاه‌ها باید انجام شود.

 

سمیعی ادامه داد: در مصاحبه امروز نایب رییس فدراسیون فوتبال، مشخص شد که استقلال جعل سندی نکرده است. مقام بررسی کننده باید متوجه شود ارکان حقوقی جرم جعل، وجود داشته است یا نه. ما سربرگ اصلی فدراسیون فوتبال را نداریم. در فیفا باید اصل سند وجود داشته باشد و از فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شود. از روی کپی هم شما نمی‌توانید ادعای جعل سند داشته باشید. کلیه مدارک برای بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال شده است. این که مدرکی را جعل کنید و برای خود آن شخص ارسال کنید یک ادعای خنده دار است. استقلال اصل سربرگ فدراسیون فوتبال را ندارد و امکان وقوع جعل وجود ندارد. به ما گفته بودند که اگر نمونه قبلی دارید برای ما ارسال کنید. روی این نامه کسی از طرف آقای ممبینی دبیرکل فدراسیون، امضایی نکرده است. استقلال، نمونه نامه قبلی را برای آن ها ارسال کرده است. جعل یعنی من نوشته یا امضای شما را جعل کنم که منافع شما را به ناحق تصاحب کنم اما این جا چنین اتفاقی رخ نداده و پای منافع استقلال وسط است.

 

به هیج عنوان باشگاه استقلال نامه‌ای برای فیفا ارسال نکرده است چون اصلا امکان پذیر نیست. اگر این ما در باشگاه استقلال این امکان را داشتیم که برای فدراسیون فوتبال ارسال نمی‌کردیم که به فیفا ارسال کند. ما فقط پیش‌نویس نامه را آماده کردیم و برای بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. اتفاقا نامه‌های آقای ممبینی دبیرکل فدراسیون و تارقلی‌زاده رییس دپارتمان بین الملل فدراسیون، در اختیار باشگاه استقلال است. 

 

وقتی دبیرکل فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان بین‌الملل تشریف ندارند ما چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم؟ وقتی کسی در فدراسیون فوتبال حضور ندارد که امضا کند، باید برای ایشان جانشین مشخص کنند. 

 

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص شکایت دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر این که امضای او مورد جعل قرار گرفته، اظهار کرد: هیچ کس به جای آقای ممبینی امضا نکرده و نامه‌ای هم توسط استقلال به فیفا ارسال نشده است. ما فقط پیش‌نویس را به بین‌الملل فدراسیون فوتبال فرستادیم. این سند را ما برای فیفا ارسال نکردیم بلکه خود فدراسیون فوتبال برای فیفا ارسال کرده است و هیچ استفاده‌ای از سربرگ و امضای کسی، نشده است. وقتی به فدراسیون فوتبال مراجعه کردیم و گفتیم این نامه فوری و حیاتی است و باید به فیفا ارسال شود، گفتند شخص مربوطه حضور ندارد و کسی هم بلد نیست که این کار را انجام بدهد. ما باید چکار می‌کردیم؟ ما فقط نمونه نامه قبلی در موضوع مشابه را برای بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

 

بعد به ما می‌گویند ما متن نامه را هم بلد نیستیم بنویسیم و بعد بخش بین الملل استقلال، برای آنها نامه را نوشت. کارشناس بین الملل فدراسیون فوتبال گفت که تا دو روز دیگر صبر کنید. خب معلوم است ما نمی‌توانستیم کار بین‌الملل استقلال را دو روز تعطیل کنیم.  آقای دکتر خطیر درست بیان کردند که خیانت رخ داده است. من متاسفم که در بین الملل فدراسیون فوتبال پنجشنبه و جمعه کسی نیست که کار باشگاه ها را انجام بدهد، مخصوصا برای باشگاه‌هایی که ساعت و دقیقه و ثانیه برای آنها مهم است و این خودش یک تخلف است. بالاخره نامه ارسال شد و مطمئنا نامه هم توسط خود فدراسیون فوتبال و از کانال مربوطه ارسال شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------