آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

ژاوی علیه لاپورتا: این قلمروی من است!



ژاوی و لاپورتا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اظهارات ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از بازی آلمریا پیامی برای بازیکنان تیم و هیئت مدیره است تا وضعیت خود را تغییر دهند.

به گزارش ورزش سه، ژاوی هرناندز به فکر فرورفته و با سر خمیده، به سمت تونل رفت. او در نیمه اول غمگین به نظر می‌رسید. بسیار عصبانی وارد رختکن شد و سخنرانی‌ای کرد که در نوع خودش عجیب بود. در اصل، صحبت‌های او همان کلماتی بود که بیش از یک ساعت بعد در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه المپیک به خبرنگاران گفت.

 

اما این صحبت‌ها پشت درهای بسته تأکید بیشتری داشتند، جایی که او حتی از کلمه «شرم» استفاده می‌کرد. سخنان مربی بارسلونا که از بازیکنانش خون، حرفه‌ای بودن، روحیه، انرژی، میل به حمله و احترام به نشان باشگاه را می‌خواهد، نشان دهنده یک شوک کامل برای هیئت مدیره باشگاه و حتی رئیس بارسلونا است. سخنان او در سه جهت قابل تفسیر است: نسبت به خودش، نسبت به بازیکنان و به طور ناخودآگاه، نسبت به خوان لاپورتا و دکو.

 

اول از همه او منتقد بزرگ خودش است. ژاوی با توجه به فشار شدیدی که احساس می‌کند و در نقش سخنگوی روزانه باشگاه با حدود 6 کنفرانس مطبوعاتی در هفته، تمام بهانه‌ها را برای محافظت از بازیکنان در برابر خود به کار برده بود. او همیشه از خودانتقادی صحبت می‌کند و چهارشنبه شب خیلی سرراست و واضح‌تر بود. او به جای حمایت از بازیکنان این بار خیلی واضح‌تر اعلام کرد هر کسی که بهترین فرم را داشته باشد می‌تواند در ترکیب بازی کند. خلاصه حرف‌های ژاوی روی اصل شایسته سالاری تاکید داشت و اینکه هر کس "مثل یک حیوان" کار نکند، بازی نخواهد کرد. ژاوی گفت: "این موضوع بسیار جدی است و دیگر تکرار نخواهد شد."

 

قابل توجه‌ترین بازیکن پس از صحبت‌های ژاوی، ژوائو فلیکس است -خرید جنجالی خوان لاپورتا در تابستان- که بین دو نیمه بازی با آلمریا به دلیل نمایش ضعیفش تعویض شد. او اگرچه در بازی با والنسیا تنها گل تیمش را زده بود اما همین روند را داشت و ژاوی دیگر نتوانست او را تحمل کند.

 

در تابستان، ژاوی تمایلی برای خرید فلیکس نداشت و در نهایت او از اتلتیکو مادرید به آبی اناری‌ها ملحق شد، سپس با عملکرد نامنظم ژاوی به او فرصت‌های زیادی برای بازی داد. از این نظر است که می‌توان تصمیمات و صحبت‌های ژاوی را پیامی برای لاپورتا و دکو نیز در نظر گرفت.

 

ژاوی می‌خواهد پس از اتفاقات بازی آنتورپ نشان دهد که قلمروی خودش را دارد. او برای این بازی روبرت لواندوفسکی، ایلکای گوندوعان و رونالد آرائوخو را در لیست قرار نداد اما با فشار لاپورتا سه بازیکن به لیست اضافه شدند و به بلژیک سفر کردند.

 

ژاوی برای جبران به ژوائو فلیکس، چشم راست لاپورتا اشاره کرد تا نشان دهد حد و حدود خودش را دارد. از سوی دیگر، ژاوی با صحبت‌های روز چهارشنبه، ورق را برگرداند و اعتبار خود را در مقابل افکار عمومی بالا برد.

 

ژاوی می‌خواست مربی‌ای باشد که خودش را اثبات می‌کند و بیشتر مورد تحسین قرار بگیرد. او اقتدارش را اینطور نشان داده که مانند یک عروسک خیمه‌شب‌بازی نیست و کسی نمی‌تواند برای او تصمیم بگیرد. به همین ترتیب، مربی پیامی را به شاگردانش و مدیران باشگاه رساند. باید ببینیم بازیکنان بعد از کریسمس چگونه با این موضوع برخورد می‌کنند و آیا لاپورتا و دکو نیز به آن واکنشی خواهند داشت یا نه. به هر شکل ژاوی قلمرو خود را مشخص کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------