آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

کنعانی‌زادگان مشکل خاصی برای دیدار با شمس آذر ندارد/ ماجرای اختلاف مدافع پرسپولیس با بیرانوند چه بود؟



کنعانی زادگان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آخرین وضعیت ۲ بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش فارس، اوسمار ویرا، مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر شرکت کرد.

 

مربی پرسپولیس در این نشست، پیرامون آخرین وضعیت وحید امیری، اظهار داشت: امیری ظرف امروز و فردا MRI می‌دهد تا وضعیتش برای درمان مرحله بعدی مشخص شود.

 

ویرا همچنین درخصوص وضعیت حسین کنعانی‌زادگان اعلام کرد کرد: این بازیکن دیروز با ما تمرین کرد و اواخر تمرین دچار مصدومیت شد. امروز شرایطش بررسی می‌شود اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

 

اختلاف بیرانوند و کنعانی زادگان؛ مشکل چیست؟

طرفداری نوشت: ظاهرا علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی زادگان با یکدیگر اختلاف دارند.

 

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کشاله محمد حسین  کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در تمرین دچار آسیب دیدگی شده و میزان مصدومیت او امروز مشخص می شود. در خبر درحالی پخش شد که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین خود اشاره ای به این موضوع نداشت و تاکید کرده بود که جز وحید امیری که کار تخصصی انجام می دهد بازیکن دیگری مصدوم نیست.

 

پیگیری ها از تیم پرسپولیس نشان می دهد که کنعانی زادگان مشکل خاصی ندارد و به نظر بیشتر ماجرا به ناراحتی بین او و بیرانوند برمی گردد.

 

ظاهرا تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و گل هایی که سرخپوشان در این دیدار دریافت کردند مورد کدورت بین این دو شده و این موضوع به گوش گل محمدی هم رسیده است.

 

از روز گذشته هم برخی خبر از این داده اند که به همین دلیل کنعانی زادگان در بازی فردا در ترکیب جایی ندارد اما یحیی گل محمدی در این باره موضع رسمی اعلام نکرده است و دو بازیکن هم نسبت به این شایعه واکنشی نداشته اند.

 

یحیی گل محمدی به نشست خبری نرفت؛ جریمه برای سرمربی پرسپولیس؟
یحیی گل محمدی به نشست خبری نرفت و اوسمار، دستیار برزیلی اش را فرستاد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. این در حالی است که سازمان لیگ تاکید کرده سرمربیان باید در نشست های خبری حاضری باشند.

 

پیش از این وقتی جواد نکونام به نشست خبری نرفته بود هم سازمان لیگ تاکید کرد او جریمه خواهد شد.حالا احتمالا نرفتن به نشست خبری برای یحیی گل محمدی هم جریمه ای را داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------