آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

هاشمی طبا: من اگر وزیر ورزش بودم شبانه گل‌محمدی و نکونام را اخراج می‌کردم/ ماجرای جعل امضای استقلال «ماست‌مالی» می‌شود!



هاشمی طبا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی ضمن انتقاد از مدیران ورزش گفت: هیچ چیز امیدوارکننده‌ای در این ورزش نمی‌بینم.

اطلاعات نوشت: بزرگترین نقدی که به وزیر ورزش وارد می‌شود حرکت کند وی در مسیر اصلاحات است؛ به گونه‌ای که اغلب کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند با رفتن سجادی و آمدن هاشمی چیزی تغییر نکرده. پیرامون این وضعیت و همچنین مسایل حاشیه‌ای فوتبال ایران با مهندس مصطفی هاشمی‌طبا به گفت‌وگو پرداختیم.

 

هاشمی‌طبا در ابتدا گفت: من تغییری در ورزش ندیده‌ام و برنامه‌ای هم اعلام نشده و چیز جدیدی مشاهده نشده است. خیلی حرف‌ها را می‌توان زد، اما دوستان ناراحت می‌شوند. روی‌هم‌رفته نمی‌توان با امیدواری درباره آینده صحبت کرد. مثلا کمیته المپیک برای هیئت اجرایی خانم درگاهی که سمتی نداشته را دعوت می‌کند و بعد می‌بینند که نمی‌شود. خب اول یک سمت بدهید و بعد دعوتش کنید! این‌ها همه نشان می‌دهد که وضعیت ورزش چگونه است.

 

وی افزود: به آینده امیدوار نیستم. این‌طوری نمی‌شود ورزش را اداره کرد. راهکار هم بدهیم فایده‌ای ندارد چون راهکار را قبلا داده‌ایم. ما در سال‌هایی که بودیم برای سراسر کشور ۵ برنامه داشتیم که آقایان همه را به‌هم زدند. یا بلد نیستند یا دل شان نمی‌خواهد کاری کنند. راهکار این است که بروند و همان برنامه را پیدا و دنبال کنند.

 

وی درباره حواشی این روزهای فوتبال گفت: مدیریت کلان ورزش می‌تواند این‌ها را جمع کند. اگر مدیریت بنشیند و تماشا کند و هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد، همین می‌شود که می‌بینید؛ «خان خانی». فضای فوتبال زشت است. فوتبال درست مدیریت نمی‌شود. یعنی چی؟ مگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش نیست؟ خب چرا با دو سرمربی که آن‌گونه دعوا کردند برخورد نشد؟ من وزیر بودم هر دو مربی را همان شب برکنار می‌کردم. آخر آن چه ادبیاتی بود که علیه هم استفاده می‌کردند؟ هر دو تیم برای وزارت ورزش هستند و با هم دعوا می‌کنند و مدیران هم فقط نگاه می‌کنند. مدیران دو باشگاه از نظر فرهنگی ضعیف هستند؛ با آن‌ها هم باید برخورد می‌شد.

 

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: وی‌ای‌آر مسئله را حل نمی‌کند. مگر آقای فغانی را به خاطر اشتباه وی‌ای‌آر محروم نکردند؟ وی‌ای آر مسئله را به تعویق می‌اندازد، اما حل نمی‌کند. رفتارهای حاضران در دربی خیلی بد بود. داور باید یقه‌گیری می‌کرد ولی مماشات می‌کرد.

 

وی درباره ابطال مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان فوتبال گفت: دیوان عدالت جزو اختیاراتش است که این کار را انجام دهد. اصل کار غلط بود. حالا این‌هایی که خودرو وارد کردند چه کنند؟ تصمیمات غلط باعث می‌شود این اتفاقات رخ بدهد. آن‌روزها قرار بود که چنین مجوزی را به عنوان پاداش بدهند باید ابتدا وزارت ورزش درخواستش را به دولت می‌داد تا کار به این‌جا نکشد. الان باید رفت سراغ آن‌هایی که چنین تصمیمی گرفتند و حالا هم سر و صدای فوتبالیست‌ها درآمده است.

 

هاشمی‌طبا در پایان درباره ماجرای جعل امضا از سوی مدیریت باشگاه استقلال گفت: فقط خبرش را خوانده‌ام؛ در جریان نیستم. البته به نظرم این هم ماست‌مالی می‌شود. نه ادعایی ثابت می‌شود و نه اگر تخلفی شده باشد با متخلف برخورد می‌کنند. پس‌فردا با یک جعبه شیرینی و گل و ماچ و بوسه تمامش می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------