آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم می‌شود؟



محرومیت بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یک نشریه آلمانی در گزارشی امروز (شنبه) از احتمال حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا به خاطر «نقض قوانین فیرپلی مالی» خبر داد.

به گزارش فارس، «محرومیت چندین ساله از لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا!» این گزارش نشریه «DE WELT» آلمان درباره احتمال محرومیت سنگین آبی-اناری ها در اروپا است.

 

رسانه آلمانی در گزارشی اختصاصی مدعی شد که اتحادیه فوتبال اروپا در حال بررسی دستکاری در ارقام بودجه بارسلونا است و احتمال دارد به دلیل« زیرپا گذاشتن قانون فیرپلی مالی» باشگاه اسپانیایی را چندین سال از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا محروم کند.

 

طبق گزارش رسانه آلمانی، محرومیت بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا سالیانه بیش از 100 میلیون یورو به این باشگاه اسپانیایی ضرر می زند. این رقم برابر با ارزش یک باشگاه متوسط لالیگایی است.

 

یوفا و فیفا همیشه بر اجرای قوانین فیرپلی مالی به شدت حساس هستند. برای نمونه باشگاه یوونتوس در فصل گذشته سری آ به دلیل دستکاری و جعل اسناد در زمینه بودجه باشگاه تهدید به سقوط به دسته پایین تر شد و در نهایت به کسر 10 امتیاز محکوم شد تا از رده دوم به رده هفتم سقوط کند.

 

نشریه آلمانی می نویسد که اگر نقض قانون فیرپلی مالی بارسلونا در بودجه اش ثابت شود اجرای «حکم محرومیتش از فصل 2024-2225 یعنی از سال آینده قابل اجرا است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------